2011. november 23., szerda

lucky

Egy hosszú éve Ivánommal.
akkor is szeretem őt.

az életben muszáj megtapasztalnunk dolgokat ahhoz, hogy rájöjjünk, milyen szerencsések tudunk lenni. élvezem mindezt. önmagam vagyok jelen pillanatban és boldog, szeretnék a fellegekben járni.
de tulajdonképpen rengeteg dolog vár. matek, angol, töri, festékek, ecsetek, munkanapló, körmöcskék, amelyek kidíszítésért esedeznek, elvárások, amiket képtelen vagyok teljesíteni.
de ma akkor is boldog napom volt. ügyeskedtem, ügyet intéztem, rohangáltam a magassarkúmban, tipegve az utcán, mint valami fontos ember. mostanában gatyaszorongató hideg van, én pedig sikeresen le is betegedtem. itt ücsörgök az új székemen, a meleg szobámban, a kaparó torkommal. mellettem egy édes, rózsaszín muffinnal díszített bögre tea gőzölög, az ágyon könyvek szanaszét.
tulajdonképpen rutinos, átlagos napocska. négy órai sötétséggel, persze. imádom a telet..(?)
az iskola karácsonyi díszben, nagyon meghitt, szép és ötletes, annak ellenére, hogy november vége van. már csak egyetlen hónap és itt az ünnep. és most kiteszek magamért.
ötletektől zeng a kis agyam.
szeretgessetek meg!

kell nekem valami almás-fahéjas illatanyag. vörös ágynemű. vajszínre mázolt falak. díszvilágítás a szobámba, apró, pici égősor.
minden vágyam egy rénszarvasos, hóemberes, karácsonyi mintás kötött pulcsi.
emberek, elolvadtam, és ez a kis téli, kellemes, pirosas, narancssárgás kozmosz feldobta a tanuláshoz való hozzáállásomat.

3 megjegyzés:

  1. kissé megkésve, de szívből gratulálok az évfordulóhoz! :') és kívánom, hogy még sok-sok évig együtt legyetek! :)

    VálaszTörlés
  2. ahh végre magyarul írsz :') és még több évfordulót kívánok én is ivánnal !:)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm nektek, drágák :$
    csak biztonsági okokból írtam angolul. elnézést!:)

    VálaszTörlés