2011. november 27., vasárnap

feeling so shiny

most erős nőcinek érzem magam, de csak jelen pillanatban. úgy érzem, ez a nap tartogat még meglepetéseket. de már hozzájuk szoktam, azt kell mondjam. kicsit megemberelem magam, hozzálátok a fizika gyakorláshoz, mert igencsak szarul állok belőle, fel kell tornáznom magam.
rajzolni akarok, festeni, amit elkezdtem, szépet kihozni magamból. szeretném, hogy minden végre rendben legyen, csak úgy, ahogy szokott, csak úgy, ahogy volt, hogy nyugodt legyek és boldog.
öblítő- és melegillat van, az idő szürke, mint mindig. tavaly huszonhatodikán esett le az első hó, emlékszem rá. mennyire boldog volt miden egy évvel ezelőtt! olyan édes kis tudatlanság. rájövünk, hogy mennyi minden tud változni ilyen rövid idő alatt, és elcsodálkozunk, hogy annyira szívesen visszamennénk, legalább egy kis boldog pillanatra, hogy átéljünk mindent, olyan boldogan, ahogy akkor történt.
hétfőn remélem Gergő nem felejti el, amit ígért, mert ráférne a dolog a kis lelkemre. nagyon is!

menni akarok mamámhoz, kikapcsolódni, nevetni a bolond családomon, kicsit máshol lenni.
nem akarok holnap megint iskolába menni. nem nem és nem. kreatív ünnepet akarok, ahol én díszítem fel a házat, én gondoskodom az ajándékokról és én okozok örömet másoknak.
és akkor legalább boldog lehetek, egy kicsit.

félreértés ne essék..valahogy jól érzem magam most.

4 megjegyzés:

  1. olyan kíváncsi vagyok egy-két alkotásodra.. nem fényképeznél pár általad festett képet? :$

    VálaszTörlés
  2. JAJ, de persze :) ha készen lesz mind, lefotózom őket, bepostolom ide. :) ne várj nagy csodákat, Drága, elég rusztikus és elhamarkodott stílusom van :D

    VálaszTörlés
  3. nem csodákra várok, csak a képeidre ;) bár biztosan csodaszépek, valami azt súgja! :))

    VálaszTörlés