2011. november 26., szombat

wishlist III

megjegyezném: minden ellenére erős és kemény nőci leszek. lesz, ami lesz. megint a régi filozófiámat alkalmazom. sodródom az árral.
erős idegzetűeknek ajánlanám a bejegyzést.
szokásomhoz híven szeszélyes fejlemények várhatóak, így este tizenegykor.. mellettem egy festékes bögre, enyhén megbarnult vízzel, benne egy kiálló ultravékony ecsettel. imádok vékony ecsetet használni.
valóvilág szól a háttérben, a szoba sötétes,az ágy bevetett, macis párna és Pál, aki mindig mellettem fog állni. elavult rajzok, egy róka, koránt sem befejezett állapotban, egy tigris, csúnya zöld háttérrel.
Oje. (mert a németeknél ez rosszat jelent)
mivel fel kell valamivel dobnom a hangulatom, és aludni sincs kedvem, úgy döntöttem, wishlistet írok össze karácsonyra.
az első és legfontosabb egy személy. bármikor jöhet hozzám.

a második - vörös ágynemű. ezt még a tescoban láttam. hihetetlen, mennyire beleszerettem, első látásra! istenien passzolna a  barna falamhoz. csodaszép lakberendezési cuccok vannak a tescoban. képet nem mellékelnék, fél órát keresgettem elfogadható képződmények után, de feladtam.


harmadik - díszvilágítás a szobámba. egyszerű, ötletes, comfy, gemütlich!!! (csak hogy legyen alkalmam használni az utolsó szót, aminek senki nem tudja felfogni az értelmét a csoportomból) arról nem beszélünk, hogy folyton beleakadnék. de semmi gond.





negyedik - új telefon. igen, lecserélném a régit. egyszerűen elviselhetetlenül viselkedik. megadja magát, meghal, lefagy, újraindul, új hátteret rak be. köszönöm szépen, nem kérem. wifiset, érintőképernyőset.

ötödik - téli mintás pulcsi. magyarázat nélkül. megadja az ünnepi hangulatot. bármilyen - vékonyított, vastag, garbós, hosszúujjú, bő, szűk - jöhet.





hatodik - új táska. mivel a régiek igencsak elgyepáltak. mondanom sem kell - a lényeg a dupla fül, és a fekete/sötét szín, hogy mindenhez passzoljon. nem árt, ha beleférnek a könyveim, a kajcsim, a parfümöm és a tízmillió másféle dolog, amit egy nő táskája rejthet.



3 1 Phillip Lim shoulder bag

hetedik - lapostalpú/hosszúszárú csizma. nem ártana, a magassarkúm mellé, valami kényelmes kis csoszogós a lazább napokra.



nyolcadik- bögrék. egyszerűen imádom őket. bármikor, bármilyen mennyiségben. mániákus tea- és kakaóivó vagyok, szóval azt hiszem, ezt nem kell sokat magyaráznom. imádom az egyedi feliratosakat.




kilencedik - korall-/lazacszínű körömlakk. mivel a drágám kifogyott, szükségem lenne egy ilyen csodára megint. szeretem ezt az árnyalatot a kezemen, mert se nem babás, se nem kirívó. also pont jó.

tizensokadikok, apróságok - tus. megmagyarázást nélkülöző. körömreszelő, ami strapabíró és helytálló hosszú ideig. barna szemhéjpúder. továbbá pasztellszínű körsál. vastag fekete/szürke harisnya. 

hát. ennyi lenne, tömören.

1 megjegyzés:

  1. a Londonos bögre nagyon tetszik=) és azok az ágyaak, hangulatosak:)

    VálaszTörlés