2011. december 1., csütörtök

bele kell húzni a festésbe!

ez ebben az évben a háromszázadik bejegyzésem, szóval boldognak kéne lennem? nem, ez is csak egy blogbejegyzés a többi közül.
jelentem, rengeteg dolgom van mára - át kell néznem az angol szavacskákat, mert holnap cetlit írunk. igencsak rá kellene gyúrnom, ha angollal szeretnék továbbmenni, raktározni ezeket a tudatomban. nem mellesleg, festek és festek és festek, belehúzok, mert a határidő tizenhat napocska, én pedig pontos szeretnék lenni egyszer. viszont ma bevittem az iskolába az eddig meglévő két képem és tetszést arattak, szóval JEAH.
anya mézes puszedlit süt majd, ha minden igaz, én pedig egyedül, a tévét vagy tara mcdonald + sidney samsont hallgatva alkotgatok.
a szívem háza táján is minden rendben. a cicám tegnap elbűvölt azzal a szeretetteljes önmagával. hiányzott már. végül is, imádom a kis gonoszkodó fejét is, de a romantikus üt mindent. szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése