2011. december 19., hétfő

let it snow

visszatértem.
nem tudom, hiányoltatok-e, vagy csak ez ennyi volt a sok átlagos nap közül, ami borúsan/az árral sodródva telik el.
azt ígértem, beszámolót tartok, és szerintem jobb is lesz az így.
ma borzalmas napom volt. borzalmas. egyedüli és szomorú. kétségbeesett és tudatlan. szolnokra kellett mennünk a fogszabályozó nénihez. semmi nem úgy alakult, ahogy én azt vártam. új orvos volt, durva és határozott, ám lehet, hogy jobban értett mindenhez. megtudtam, hogy két fogamat ki kell húzni, hogy szabályozni tudjon továbbra is. mikor ezt meghallottam, megállt bennem a levegő. potyogni kezdtek a könnyeim és átkoztam mindent. ez az én formám - selejt. februárban fog elkövetkezni mindez. rohadt keserves volt azt hallani, hogy minusz kettő.  értitek ezt? azzal bizonygatnak, hogy szép lesz és esztétikus. aha, mondják azt ők. kerülget a sírás.
szolnokon szakadt a hó. még az sem tudott boldogsággal eltölteni.
és most itt is minden fehér. megvilágítja a ház előtt álló utcalámpa fénye, ahogyan leesnek a nem olyan nagy pelyhek, amik mégis hatalmas havat csináltak.
valahogy minden rossz. semmi nem jön össze. Iván sehol. holnap fizikából fejjel megyek a falnak és mindent elrontok, már megint.

körülbelül háromnegyed óra telt el azóta. Ivánnak kiöntöttem a lelkem. megvigasztalt, nevettetett és szeretett. ez most nagyon fontos volt a kicsi áporodott lelkemnek. jól érzem magam, mindent leszarok és körülbelül ennyi.
igen, mindenki a hóval van elfoglalva errefelé is. legalább négy centi esett itt, a jászságban, és meg sem állt már órák óta.
miután a macskám elment, magamra kaptam a nagykabátot, a fejembe húztam a kapucnimat és kimentem nézelődni egy kicsit. olyan meghitt hangulatot árasztott, hogy szomorú lettem, attól a ténytől, hogy holnap iskola.
és most kicsit jó kedvem lett. mákos bejglit ettem, hmmm, isteni volt, friss, puha és édes. coldplayt hallgatok, nyugalom vesz körül és megkönnyebbülés, amit a könnyeim kiengedése után érezhetek.
emberek, alig várom a karácsonyt.
a maga boldog meghittsége, a nehéz ételek, amiket egyszer egy évben megengedhetünk a testünknek, a családi összejövetelek, a zsúfolt ház, maga a hangulat!

ezt a csodás pillanatfelhőt nem rontom el a fizikatanulással.

legközelebb beavatlak titeket, mi történt eddig, ami miatt nem tudtam írni.

6 megjegyzés:

  1. héé, nagylány, fel a fejjel! ne itasd az egereket két fogacska miatt! tényleg gyönyörű lesz utána, hidd el! :) tőlem is elrabolták két kis kincsemet, de megérte! pont ma egy teljes éve, hogy a kis drótketrecem nélkül tengetem mindennapjaimat. :) és jaj, annyira jó érzés így mosolyogni és így fotózkodni bárkivel is, hogy nem kell csak szimplán mosolyognom, vigyoroghatok bármikor. :D mióta elkezdődött a fogszabályzósdim, sokkal többet nevetek, szabadabban - sőt még az sem érdekelt, hogy fogszabályzóm van és megszólták. bátran vállaltam! :) és mikor levették... tiszta hollywoodi lett! ;) hidd el, megéri! nem mondom, hogy nem fog fájni, mert igen.. sokszor, sajnos. de mindig gondolj arra, milyen szép lesz! :) fel a fejjel!♥

    VálaszTörlés
  2. ó jaj, kisregény!!
    én két hónapja viselem ezt a "drótketrecet" :D addig semmi bajom nem volt vele, amíg meg nem kaptam hátra a gyűrűket. nagyon durván rakták őket fel, emellett még a gyűrűk szétis sebezték belül a számat. sírva jöttem ki a rossz infók miatt a váróba, úgy mentem el onnan, mint a hurrikán, azt mondogatva, hogy utálom ezt az egészet. én nem értem azokat az embereket, akik azt mondják, imádják a fogszabályzót. rengeteg fájdalommal jár, igen... pl, nem tudom élvezni a finomabbnál finomabb kajákat, rágni is fáj, mikor húzódik.. én valahogy nem tudom szeretni, most hogy már egy végtelenségig elég dolgot tapasztaltam/fogok vele tapasztalni... :(
    köszönöm a biztatást. :( ugye, gondolom neked is a szemfog melletti kisőrlőket kellett kiszedni.. hát én most borzasztóan érzem magam. ugye egyszerre a kettőt. hogy fogok enni bármit is? fájni fog és úgy fogok kinézni, mint egy fogatlan :D hurrá :D
    soha nem szólják meg. dicsérik, hogy kifejezetten jól áll, temérdek ilyen dolog, de engem ez nem tud vigasztalni. :(
    én is már arra várok, hogy leszedjék, annak ellenére, hogy néha jól érzem magam benne, de akkor is! nem szeretem az áldozatokat :DD

    VálaszTörlés
  3. jaj, nekem ez a gyűrűzés durva volt.. elfelejtette kitágítani a fogaimat, szóval ültem kb. 2-3 órát a váróban és utána erőszakolta fel őket. durva volt! :D (aztán meg alig akartak lejönni tavaly decemberben.. hurrá! :D majdnem kitépte a fogaimat! :( )
    igen, tőlük "szabadultam" meg.. :( de hihetetlen volt, 2-3 hónap alatt eltűnt a helyük, teljesen összehúzódtak.. :D
    élvezd, szeresd, használd ki, még akkor is, ha rossz vele enni.. :D a színes gumik voltak a legjobbak, visszasírom őket! a rózsaszín, a lila és a narancssárga volt a kedvencem! :$
    jaj, ugye nincs szájtágítód? :o az a világon a legrosszabb! :\ darabokra cincálja néha az ember nyelvét.. o_o

    VálaszTörlés
  4. na látod, szenvedünk mi épp eleget!:DD
    megpróbálom én szeretni, de nem megy. legalábbis még nem. ahogy azt se tudom, hogy "út közben" kitalálják-e, hogy kell-e valami plusz dolog. na, akkor rájuk nézek és a pofájukba ordítom: NEM SZOPOK MÉG ELEGET??? és utána nevetve jövök el :DDDD
    óóóóóóó, nekem kék van, és szerintem másféle nem is lesz :D azt én is szeretem benne :D

    VálaszTörlés
  5. szegénykém.. :D eleinte én is tragédiaként fogtam fel - mivel az amúgy sem bájos pofimat még inkább bájtalanabbá tette.. de minden jó, ha a vége jó, egy egészen hangyányit bájosabban nézek ki. ><
    én is kékkel kezdtem.. :D aztán végigpróbáltam volna az egész színpalettát az összes létező és kapható gumival, csak sajnos még előtte levették, hogy kipróbálhattam volna őket.. :( úú, volt egy hónap, amikor minden fogamon más színű gumi volt.. yeah! (H) (mondanom sem kell, okádékul nézett ki.. :D)

    VálaszTörlés
  6. :DDDD láttam már egy olyan csajszit, és hát tényleg.. :DDD
    de hát én szeretem az állandóságot, ha észre lehet venni, és most így szoktam meg. elsem tudnám magam mással képzelni, csak kékkel. az átlátszót nem merem bevállalni, de ki tudja, mi lesz még :))
    de örülj, te már végre megszabadultál tőle!:D

    VálaszTörlés