2011. december 31., szombat

nagy év végi összefoglaló

tudjátok, az a helyzet, hogy egyáltalán nincs szilveszteri hangulatom. egyáltalán nincsen. nem uralkodott rajtam semmi és szerintem nem is fog. még az estém sem biztos, kétfelé akarok szakadni, hogy én is elégedett legyek és mások is.
úgy vagyok ezzel az egésszel, mint az év egy napja, nem mint az utolsó. hogy majd' csak eltelik, után pedig lesz egy második átlagos nap, ráadásul vasárnap. szóval nem hat meg. semmi bulihangulat, semmi vágy afelé.
de azért jó lenne tartani egy összefoglalót, ha még vannak belőle emlékeim egyáltalán. ha nem siklottam el azok felett az emlékek felett is, ha be tudom kategorizálni őket hónaponként.
összességében ez volt életem legboldogabb éve, és talán a legsikeresebb is.
januárban szilveszteri bulit tartottunk, még a régi suliban, a kis, hideg melléképületben... friss kapcsolat Ivánnal. komoly webkamerás beszélgetéseket és nevetéseket folytattunk. minden erős rózsaszín felhőben úszott. akkor még Janinak hívtam, ma ha ebbe belegondolok, mosolyognom kell. mindig felidézem neki ezt az időszakot. volt egy nagyon nehéz korszakunk, arról viszont nem akarok megemlékezni... szalagavatók, tablóbálok, ártatlan bulimentes élet uralkodott felettem. februárban következett a Paul Kalkbrenner korszak. meg Károlyék. whisky-kóla esték a  Szappanoslakban, vizipipával...
Valentin-napi sütisütés és az utána következő délután felejthetetlen! érzelmi hullámvasutak a Máté-barátságban. Szilvia kiküzdötte magát a padtárssággal az élre. néhány barátot elveszítettem. nem direkt. ki tudja. elhanyagolódtunk, eltávolodtunk.
márciusban Iván költözött. valahogy minden megváltozott, az új házzal valamiféle új kezdődött. akkor még a  vizipipázások uralkodtak, Máté és Zoltán mindig. osterba jártunk, amikor még volt élet ott. később rászoktam a house-ra. pár barátot ok nélkül elhanyagoltam, arra nem vagyok büszke. változtam. sokat. és szerintem jobb irányba. kilábaltam a rengeteg önmarcangolásból és nyitottabb lettem új dolgokra. új ismeretségeket szereztem és elkezdtem kissé élni. megismerkedtem Iván barátaival. a legelső személy P. Anita volt, akivel rohadtul hasonló személyiségünk van. de ő most messze elkerült innen és tanítgat. Ivánt rászoktattam a Family Guyra, ő pedig engem az autók egészen másféle világába mutatott be. Szilviával és Muhival szorosabbra fordult a barátságunk. a ballagási és nagybeszélgetési korszakok következtek: Ivánén megismertem az összes barátját, az anyukáját is a bizalmamba fogadtam. Károlyén Krasyval és Andicicával barátkoztam össze, elkezdődött a züllési korszak. (nem bánom). Benkéék fontos szerepet játszottak, nyársalások és sütögetések kezdődtek.
osztálykirándulás. néhány ember jobban megismerése, csalódások következtek. vadabb élet, rengeteg nevetés és szociállódás uralkodott. megkomolyodás aztán bolondság. nyelvvizsgafelkészülés! igen, ez volt a legfontosabb és legstresszesebb. a bizonyítási vágy, magamnak és másoknak is. változások korszaka következett: érettebb felfogás, lázadás és szabadságvágy.
Mátéval elszakadtunk egymástól, elveszítettem a legjobb barátom, aki olyan volt, mintha a bátyám lett volna.
nyáron hat kilót fogytam. elhanyagoltam pár dolgot és nem azt tettem, amit kellett volna. angolra jártam biciklivel a vasútállomásra a forróságban. júliusban bulikorszak volt. secret, házibulik, sütögetések és szabadság! mindenki ismert mindenkit, új ismeretségek, nevetések, nem jól létek, kirúgások a hámból! nehéz időszakok, szomorúságok és kételkedések.
csángó, berényben járkálások az éjszakába nyúlóan, buszozások, autókázások, bulik, River, welcome to saint tropez, hazafelé jövet. az adta meg a hangulatot. letettem a nyelvvizsgám. Pisti, Andicica folytonos társasága. veszekedések, nagy problémák, családi konfliktusok.
ősz - iskola. esküvő. névnap és születésnap, szokás szerint. nem okoztak különösebb örömöt. ebben az évben egy ünnepet sem éltem át annyira, mint régebben. jóban lettem pár osztálytárssal. Grétával szorosabb lett a barátságunk, kijárunk a parkba, minden suli után. még mindig olyan, mintha a húgom lenne.
szőkenősödni kezdtem. vörös-haj mániában égek és elhanyagoltam pár dolgot.  erős tanulás. sulis hétköznapok. Köldi. Laliék. PistiMedve, új barátok. fogszabályzás és stresszek. haloween- kételkedés és összezavarodottság. békülések, a kakis pelusok kicserélése, a dolgok helyreállása. EGY éve Ivánnal. állandó boldogság és kiegyensúlyozottság. szabadság, önbizalom, aztán mégsem. szokott teljesség-érzete.
tél - barátok játszották a legfontosabb szerepet. minden rendbejött. elérkezett az év legjobb szakasza. csodálkoznom kéne, hogy mindig ilyenkor érzem magam a legjobban? télapó, ünnepségek, kis mosolyok olyan emberektől, akikre nem is számítottam volna. új ismeretek, mindig, egyre frissülők, meglepő dolgok, hogy egyesek miket tudnak rólam. rajz-vizsgamunka erősen, festék és ecsetek mindenfelé. karácsony. meghitt ünnep a családdal és szerelemmel.
megint visszatért a tökéletes boldogság, a rózsaszín szerelmi felhő, a tökéletes szerelem érzet.
halál.
és most.

bármi is történt ezekből adódóan, ami félreérthető lehet:  ez egy tényleg jó év volt. több volt a nevetés és a boldogság mint a rossz dolgok. több volt az elszabadult adrenalin, a vadság és a szórakozás. egész évben velem volt az, aki nekem a legfontosabb.


boldog új évet mindenkinek!
én nem tartok fogadalmakat. miért?
úgyis megszegem őket egy szempillantás alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése