2012. január 12., csütörtök

amaral

itt akarok lenni, egy nagy pohár forrócsokival a kesztyűs kezeimben.

mérgeskés állapotban, egy pohár szörppel mellettem, hátulról, a fejen végigfutó, majd oldalra érkező hajjal, a kedvenc, Szilviától kapott, édes, szexi parfümöm illatában, mély levegővételekkel.
már csak egy kis nyugtató füst hiányzik.
ma elhatároztam pár dolgot. aztán valószínűleg nem lesz belőlük semmi, csak a pillanatnyi mámor hatott rám olyan akaraterősen és tettvágytól duzzadóan.
a szobámra ráférne egy kis feldobás, egy kis festés és dísztapétázás. piros és fehér, virágmintás, új szőnyegekkel és drága kis egzotikus alapanyagokkal. esküszöm, ha lesz munkám és pénzem, megcsinálom. (tatom.)
örülök, mert megkaptam a négyes fizikából!!
mert most minden olyan kényelmesnek tűnik.
mert van szabadidőm.
mert gombapörkölt illatozik odakint.
és itt kifogytam.

úgy döntöttem, kivonom magam a forgalomból egy kis időre és ráhagyok mindent a nagy betűs SORS nénire.
nem is idegesítem fel magam.

várom a holnapot.
kiadok magamból minden feszültséget.
tombolok, végre, megint úgy, amire már régóta vágyom.
nem gondolok semmire, csak magamra.
szép leszek, és ebben senki nem tud megakadályozni, maximum a természet.


nagyon fura minden..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése