2012. január 24., kedd

and it feels like, I am too close to (...?)



shall we have a coffee
somewhere sometime somehow
when you come, come, come, come with me
sounds like I, sounds like I
found my mistake


szépen elrámoltam a szobámban. minden rendbe téve, a virágocskáim meglocsolva, az asztalomon takaros kis rend, a maga káoszos változatában, ülőhelyek felmentve, sálacskák elpakolva, ötletek felvezetve.
a fényképezőgép lazán ledobva az ágyra.
amikor a munkám gyümölcse beérett, sikerült felbuknom a saját lábamban, és micsoda irónia! pont a fényképezőgépem optikája kellett, hogy az ütés csillapítója legyen. szegénykét, próbáltam életre kelteni, de ő csak keservesen nyekergett és duzzogott. aztán valahogy sikerült kirángatnom belőle a nyelvét, de az elemek megadták magukat, szóval a töltőn lábadoznak.
pedig körbe akartam fényképezni a szobácskámat, hangulatképeket csinálni, aztán szépen elfoglalni magam valahogy.

egész nap melegem volt. valahogy fűtötte valami titokzatos erő a testem, haha.
ennek ellenére megajándékoztam magam egy forró, tejszínhabos, kakaóporral megszórt kakaóval, aminek a nagy részét már el is pusztítottam. a laptop picike hangszóróiból adele és dub fx-szól, a hajam a hátamra omlik, csiklandoz, az élet most nagyon nyugodt.

csak rá lenne itt szükségem.

ma irodalmon csak néztem magam elé, firkáltam, írtam, ami jött a szívemből és kiadtam magamból ezernyi dolgot.
kellemes volt.
angolból lorkával feleltünk és még is sikerült valahogy átküszködni magunkat a tíz percen, hét lett a vége. és az én legnagyobb meglepetésemre Belháziné azt mondta, idézném, amennyire tudom: ezektől a feleletektől a felsőfokún hason csúsznának. köszönöm szépen mindenki nevében, de kérem! én az advanced levelről azt képzelem el, hogy angolzsenik állnak sorban ott és azt a szintet én soha az életben nem fogom tudni megütni.
akkor most miről is beszélünk?
van valaki felsőfokús, aki fel tudna világosítani az elvárásokkal és meg tudna osztani velem pár tapasztalatot?
nagyon hálás lennék érte.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése