2012. január 3., kedd

I, i follow, I follow you

nagyon hideg van. nagyon. egész nap hideg volt, még az iskolában is, ahol kabátban ültem végig az összes órát. a könnyek, amiket az előbb hullattam, megszáradtak, kissé álmos lettem tőlük, mint minden egyes alkalomkor, amikor sírok. didergek és nem vágyom másra, mint egy szoros ölelésre.
idebenn minden meghitt, de nekem ez nem elég. szomorú voltam egész nap. ma volt a temetés, és borzasztó rossz volt Ivánék családját és Zolkát könnyes szemekkel látni, magukba roskadva. nem bírtam ki, hogy ne öleljem át őket, ezzel kifejezve az együttérzésem, és azt, hogy számíthatnak rám; legszívesebben abba sem hagytam volna, de utánam következtek mások is, így tehát erre kényszerültem... nem említve az utána elkövetkező rettenetes nagy lelkiismeret-furdalást, amit okoztam magamnak.
de már megnyugodtam valamennyire, mert Ivánnak sikerült megerősítenie azzal, hogy most egyedüllétre van szüksége.
szóval most itt ücsögrök a szobámban, a kis székemen törökülésben és magam elé bámulok. felmelegedett minden. mellettem a krémem, kókuszos, még Szilviától kaptam, egy-két éve. a holnapi ruhám terve körvonalazódik a fejemben, és pár dolog, amit meg kell tennem ebben az évben. igen, arra gondoltam, összeírok pár tervet.
nincs kedvem semmihez, csak szeretve lenni vágyom és egy hatalmas, pihentető alvásra.

Tervek 2012-re
tudom, hogy közel sem fogom tudni betartani/elkövetni őket, de mindig előre kell gondolkodni.
első - megkomolyodni. tudjátok, már néha engem is zavar, hogy egyes szituációkban teljesen elveszítem a fejem, utána pedig rideg vagyok. meg kell találni az arany középutat.
második - fogyni. komolyan beszélek. elkötelezett vagyok.
harmadik - megtanulni komolyabban és szebben, változatosan sminkelni. ez mostanában nagyon foglalkoztat.
negyedik - elegánsabbá, csinosabbá és nőiesebbé tenni a stílusom. mivel ez is hozzátartozik ahhoz, hogy elégedettebb legyek önmagammal.
ötödik - befesteni a hajam vörösre. égek a vágytól, 3 éve, és nem...
hatodik - többet olvasni és írni. visszatérni a régi kerékvágásomba. HA TUDTOK CSODÁS KÖNYVEKET, amiket érdemes olvasni, kérlek, szóljatok, mert mindenre vevő vagyok!
hetedik - work to pay for my trip to United Kingdom. annyira örülnék, ha valahogy meg tudnám oldani ezt az egészet, hogy bele tudjak szállni a költségekbe, és amellett maradjon pénzem a költekezésekre, hogy felruházkodjak és bizonyítsak magamnak. jó lenne már májusban vagy júniusban elkezdeni, ha lehet.
nyolcadik - megnöveszteni a hajam és a körmöm. na talán ez az, amit most kezdtem el, és kitartóan folytatok is.
kilencedik - nyáron a tripla időt bulizással tölteni. azt hiszem, erre nem kell magyarázatot adnom.
tizedik - új barátokat szerezni. a régiekkel pedig még több időt tölteni, mászkálni, többet pestre vonatozni velük.
tizenegyedik - még jobban fejleszteni az angolom és letenni a felsőfokú nyelvvizsgát. ami az életem legfontosabb eleme.
tizenkettedik - plusz egy lyukacska a fülembe. mindig akartam.
tizenharmadik - átrendezni és festeni a szobámat. kipakolni mindent, amitől zsúfolt, ami felesleges, nagy MAKEOVER.

most ennyi jutott eszembe

6 megjegyzés:

  1. tudom, hogy csak egy üres szó, semmit nem jelent. de azt hiszem nem érezném jól magam utána, ha ebbe a kommentbe nem fűzném bele, hogy részvétem..

    ütnék sok entert, hogy külön váljon. de csúnyalenne. szóval csak
    *sokenter*

    könyvet ajánlanék:
    nem tudom olvastad-e már Jodi Picoult - A nővérem húgát. tavaly kaptam születésnapomra és imádtam. bőgős kissé.. de mégis. ha esetleg kiolvastad, írj már rám, hogy hogy tetszett! :)
    a füllyukacskák mellett pedig erősen állok. :D nekem most 6 van. nem lehet őket nem szeretni.. najó.. ha begyullad.. mégis.. egyre több és több kell :D

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom csipkebogyóhoz, részvétemet nyilvánítanám én is!


    ~ könyvajánlás ~
    fejős éva, vass virág, minden mennyiségben! persze csak akkor, ha nem olvastad még őket.. :)
    én a hétvégén kaptam kölcsön egy fejős-könyvet, a dalmát. hát hadd ne mondjam.. pár óra alatt felfaltam, annyira olvasatja magát és annyira imádnivaló! így aztán további fejős-könyvek után kutattam, párat le is töltöttem a netről. :$
    a vass-könyvek is régóta szívem kis szerelmei, ajánlom ám nagyon! :)

    jó olvasgatást, sok sikert a tervekhez! :))

    VálaszTörlés
  3. akkor én pedig csatlakozom kikihez fejősévával kapcsolatban.
    hotel balit olvastam. eper reggelire.
    és jelenleg ha nem épp tanulnom kellene.. karácsony new yorkban-t olvasnám. elkezdtem, de még felénél sem járok.. viszont eddig jó, ahogy a többi is volt! :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm nektek a nevükben!
    a könyvajánlásokért pedig rettentő hálás vagyok. remélem, lesz időm meg energiám elolvasgatni őket:$

    VálaszTörlés
  5. Hát nekem is most már vissza kéne térnem a régi kerékvágásba, nagyon nagyon sokat olvastam, azonban egy jó ideje hanyagolom... :S na jó van mentségem, helyette blogokat olvasok.. de ez akkor sem elég. :D Szóval szerintem jók a Vörös pöttyös könyvek, és amit én elszeretnék olvasni az a "Szörnyszívű", amiről film is készült: Szép szörnyeteg.

    VálaszTörlés
  6. jaj köszönöm :)) hát, én valahogy jobban szeretem a nem tiniknek írt, középiskolát hanagyoló könyveket, amiket a vörös pöttyösek általában kiadnak, de azért megnézem ezt is :))

    VálaszTörlés