2012. január 15., vasárnap

they were all yellow.

magabiztosan jöttem haza. néztem fel a sötét égre, amelyen tökéletesen kirajzolódtak a csillagképek, mint ezernyi, apró kis pontocska. hideg szél fújt, slampos voltam és elhasználódott, de kitisztítottam a fejem. magabiztosan mentem és nem féltem a sötétben. végre egyszer sikerült elzavarnom minden rossz gondolatot az agyamból.
ma én voltam Libby Graison. nem azonosítom magam a karaktereimmel, de most ez történt. akarva, akaratlanul. és ettől az érzéstől egy temérdek piszoknak éreztem magam.

a mai vasárnap is lusta volt, semmittevéssel. utálom ezt a napot.
az idő megint becsap minket és érezteti velünk a tavaszt, a csodás, vakítófényes sugaraival.
tavaszt akarok. rügyező fákat, napsütéses, sétás délutánokat, önfeledten és boldogan, ki a vasút felé, nagy beszélgetésekkel, a szántóföld felett elszálló madarakkal, nagy pulcsiban, apró cipőben, amikor nem fázunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése