2012. január 22., vasárnap

someone call the ambulance - there is gonna be an accident

szombat reggel enyhe szédüléssel, remegve ébredtem.
amikor hazaértem négykor, zúgott a fülem a dörömbölő zenétől. beestem az ágyba, néztem a sötétbe, magam elé, aztán elaludtam, két másodperc alatt. lepörgettem a fejemben az estét.
jó is volt meg rossz is. sok alkohollal. seat leonban való száguldás, érparti otthoni alap, nevetések, zene és alkohol. krasy, adri, károly, kriszti.
pár dolog. kevés ember. rossz zene. jó hangulat. izgatottság. jóbarát. angol beszélgetések. apa jött értem. és hazajöttem.

reggel (azaz délután háromkor) vettem egy csodás, forró fürdőt, gondolkodtam, majdnem elaludtam és lézengtem. csokit faltam, kipihentem magam, a sok dolgot, ami történt.
egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből.
aztán ma este is ittunk velük.
nincs most erőm
takaróba burkolózva ülök itt, pállal az ölemben, remegek.
lehunyom a szemem és veszek egy mély levegőt.
aludni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése