2012. január 17., kedd

to the music of falling water

eseménytelenség, ah. álmos, félig lecsukódott szemek és sötétség körülöttem. nyújtózkodás és hunyorgás, délutáni kis tervecskékkel.
ma esett a hó. kinézve a szemben álló épület teteje fehérbe burkolózott, az ég harmonizál vele, szinte egybeolvadtak. most ment el egy busz, én pedig lesekedek kifelé, félig nyitott, kiszáradt szájjal.
valamiféle hangulatkúrába kellene kezdeni.
megittam egy bögre teát, belemerültem a facebookba, lustán pislákolok és gondolkodom a semmin.
mert én megtehetem.
a szempillám kemény, a hajam kócos, az idő meg magányosan eltelt. unalmasan. gyorsan. azt kívánom, bárcsak beleszállna magától a tudás a fejembe.
nevetséges feladat vár rám holnap - Barnával interjút készíteni. megint csak meg kell köszönnöm a csodálatos feladatot Szilviának. respect, cicám. leírjam nektek Barnát, drága olvasók, csak a könnyebb megérthetőségért?
semmi előítélet, nem vagyok gonosz, csak tisztában vagyok a srác életével. legénybajsza van a hardcore változatból. hatalmas fenéktől nyakig érő túratáskát hord, nincsenek érzelmek az arcán, ijesztő, hogy soha nem szólal meg, rettenetesen nagy bakancsot és bokavillantós nadrágot hord. a pára fizikazseni, a tudása előtt viszont fejet hajtok, ugyebár mindenki tudja, hogy gyengélkedem a reál adottságok háza táján. állandóan bütyköl, de ezen kívül nem tudunk róla semmit, csak azt, hogy a szart is kiijesztené az emberből, ha szembe jönne veled egy sötét utcán.
szóval a drága Barátném kitalálta, hogy ő tökéletes interjúalany lenne számomra. egyem meg a drága szívét.
de minden okés, tökéletesen kitaláltam pár kérdést és felírtam őket a fizikafüzetem lapjának sarkába. oh, the irony!
holnap megígérte nekem ez a drága, hogy eljön velem turizni. kíváncsian várom, mivel ezer meg egy DIY blogot sikerült végignéznem, fáradhatatlanul, és a fejemben van pár tervecske. új ötleteim között szerepel pár karkötő (imádnám, ha a csuklóm végig lenne aggatva fonott, láncos karkötőkkel), farmermellény és egy kötött, vastag pulcsi, kardigán, ah. lenne ötletem, annyi a lényeg.

és van még pár ötletem a szobácskámhoz is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése