2012. február 21., kedd

earthquake

erdeigyümölcsös teát ittam, hihetetlenül puha, hideg, vajas zsömlével, irodalmárkodtam hamisan, zenét bömböltettem, körmöt reszelgettem. szomorú voltam egész nap, nyilvánvaló okok miatt. úgy éreztem magam, mint aki lebeg. fölöslegesnek.
a jövővel kapcsolatban minden annyira homályos, hogy ez megőrjít. nem tudok semmit. fogalmam sincs semmiről. rossz ez így. legszívesebben temérdek mennyiségű csokit fognék, beülnék az ágyamba, olvasnék és vodkát innék energiaitallal.
tegnap emlékeket pörgettem a fejemben, piros szőnyeges emlékeket. sok sok gondolat. zene a fülemben, pál a karom alatt, nem tudtam aludni.
most minden nagyon összecsúszott körülöttem.
DISASTER
I think the business English is not for me.

szeretnék tetoválást csináltatni.

1 megjegyzés:

  1. ó, tetoválás. az elmúlt időszakban én is hihetetlenül rákattantam a témára.

    VálaszTörlés