2012. február 24., péntek

i am back.
eddig problémásak voltak a napocskáim, nagyon-nagyon. nagyon sok betegség, ebből kettő már tompult, viszont még mindig hatalmas köhögőrohamokkal rendelkezem, fuldoklással kísérelve.
a laptopom is besokallt, talán, mindenesetre nem indult be az elmúlt három napban, tegnap arra jöttem haza Ivántól, hogy apa megcsinálta nekem.
most itt csücsülök az íróasztalomnál, az ágyamra kidobálva az összes ruhám, próbálok valamit alkotni, mit kéne fölvennem estére.
péntek délután öt óra van. szanaszét áll a fejem, egyedül vagyok itthon, sötét van. mellettem a papagájok tollai szerte-széjjel; a szebb darabok, amiket elhullajtanak, mindig tárolásra kerülnek. a ruhák arra várnak, hogy foglalkozzam velük. mindjárt felkelek innen és felkapcsolom a szükséges fényeket a házban.

most ideges vagyok, mert semmi nem biztos még
hát akkkkkkkor felrobbanok. és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése