2012. március 27., kedd

MA ...
felavattam az új szerzeményem - a csodás égszínkék-fehér csíkos pólómat. 
bezsebeltem egy rakat dicséretet, meglepő emberektől is.
kifelé bámultam az órákon az ablakon, elgondolkodtam, vágyakoztam, az alvás határán álltam, minden kis zajra felkaptam a fejem.
angolból levágtam egy BORZALMAS feleletet, és mégis ötöst kaptam érte. csodálkoztam, habár, igen, szenvedtem vele legalább két órát.
a délután elejét Grécicával töltöttem a kapitánykertben, tartottunk egy nagyobbacska beszélgetést, fánkot ettünk, baracklevet ittunk, elfújt minket a szél, birtokba vett mindent a borult ég.
aztán megérkeztek a srácok. hatalmasat röhögtünk, bekönnyeztem végül reflexből leütöttem Sipókát, ebből csináltak viccet. szeretem őket ezért.
aztán Buldózerrel voltam, egész délután folyamán - és szokásunkhoz híven őrültek voltunk. 
vettem egy csodaszép körömlakkot, aranyszínben, apró csillámokkal - most az díszeleg a körmömön, ebben gyönyörködöm.
beleburkolóztam az új, kellemes, párducmintás, pihepuha plédembe, és hívogat az ágyam.

AH, szombat,
gyere már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése