2012. március 20., kedd

so much win


boldog vagyok. jól érzem magam. nagyon nagyon jó minden.

ezzel az egy mondattal lehetett ma meghatározni a napomat. 
frissen fürödtem, felélénkítettem egy kicsit magam. a háttérben a bob burgerfalodája szól, a hajam szétjövőfélben lévő kontyban van a fejem tetején, és narancsos tusfürdőtől illatozom (ha érezném.)
tanulni kéne egy kis föcit. átnézni legalább. de semmi kedvem. lefoglal más, amitől széles vigyor kerül az arcomra.
ma kicsit izgága voltam, színesbe öltöztem, mivel megjegyezték többen, hogy állandóan feketét viselek. és én alkalmazkodtam, mint mindig. jó kislány voltam, engedelmeskedtem. elrepült a napocska, habár tartalmasan. és ettől boldog vagyok.
most valami egészen ... megváltozott?
a látásmódom teljesen száznyolcvan fokot fordult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése