2012. március 26., hétfő

téged nem

tanulni kéne de.... nincs kedvem. nem tudom rávenni magam. nem megy, nem megy, nem tudom!
sötét, unott estém van. ideragadtam a géphez. csönd van, valamivel fel kell dobnom a hangulatot. egy kis zene, oh.
ma érdekes napom volt, a tegnapi csodáshoz képest. a tegnap! izgalmas, vad, törős-zúzós amerikaifoci meccs, kiabálások, izgulások, lábficamodás, defense-féle ellenfél kartörése, felszereléses ölelések, ugrások, lábelkapások, Gréta és Niki-féle lélekelemzés (!!!), valami újdonság. és hatalmas boldogság.
ma pedig fellátogattunk Szolnokra, a fogszabályzó nénihez, akit most csak rövid ideig élvezhettem, mivel hogy sitysutty készen lett. drága öcsémmel halálra nevettük magunkat a délután majd verekedtünk egy kicsit, hogy ápoljuk a jó viszonyt.
végül, de nem utolsó sorban, csalódtam. igen, csalódtam már megint. de most nem egy férfiban. hanem egy barátban. és valahogy még szarabbul esik, még jobban bánt, annak ellenére is, hogy éreztem.
de, ez azt mutatja, hogy jó úton haladok afelé, hogy elérjem az áhított célom és megkeményedjek belül egy kicsit.

Répával nagyon figyeltünk :)

és igen, ő tesz engem most boldoggá.
szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése