2012. március 16., péntek

zoo

ma voltunk Szilvóval, Muhival, Pistuval és Líviával berényben állatkertben.
én egész nap fényképezőgéppel a kezemben lőttem a képeket, meg sem álltam, nevettem, kisgyereknek éreztem magam, igyekeztem kihozni a napból a legjobbat.
hihetetlen jó idő volt, sütött a nap, kabát nélkül is tökéletesen kellemesen éreztem magam, habár egy kicsit egyedül.
de itt van pár kis memory, a jobbak közül. persze, ezek csak töredékek :)


ők voltak a kedvenceink, a pingvinek. velük tettünk egy kisebb sétát, ott totyogtak mellettünk a ketrecek és kifutók között, hatalmas formák ezek a csöppségek. tipegtek, topogtak, a szárnyaikat szépen eltartva egymástól, mintha egyensúlyoztak volna., ugráltak fel, ha buckát láttak. nekem meg egyből eszembe jutottak a Madagaszkár Pingvinjei, mint nagy comedy centralos. tuti tudnak valamit.
az egyik aztán közel merészkedett hozzám és érdekesnek találta a cipőm és a nadrágom. hát..


a kedvenceim, csipogósak :)



 ő nagyon szeretett minket.
mordult már rátok oroszlán?
na, igen, hát majd beszartunk.





ők az egyik kedvenceim, annnnyira jópofik, ahogy felágaskodnak, megnéznek mindent és puffognak. :)


ő itt épp csimpizik, és rágja a kötelet.
olyan kis puhák lehetnek!


a kedvenc képem az összes közül. 


imádom őket, hihetetlen aranyosak :)



Szilvóca paparazzó fotói közül az egyik kedvencem.



aztán beültünk egy kis pizzázásra, a Victorióba, nevettünk, magyaros, bolognais és kukoricás pizzát ettünk, fényképeket csináltunk.

aztán api felkapott, és kocsikáztunk egyet a városban.

jól éreztem magam, egészen estig.
de ez már egy másik téma.
péntek este egyedül. ez eddig ismeretlen fogalom volt számomra.
holnap tárcsázás mamáéknál, egy kis kikapcsolódás, egy kicsit megérdemlem, hogy jól belakjak.

2 megjegyzés:

  1. tudtam hogy felkerül az a kép, borzalmas:D amúgy imádtam <33

    VálaszTörlés
  2. nem borzalmas cic, jellemez téged ;DD

    VálaszTörlés