2012. április 6., péntek

az előbb tettem egy kis sétát az esőszagú délutánban, ameddig elmentem a boltocskáig. mosolyt csalt az arcomra a sok rügyező fa, a régen látott apró levelekbe öltözött bokrok. csicseregtek a madarak, életre keltek az emberek, mert fél három volt, ami itt neves idő. az ég beborulva, szürkeségbe burkolózott, a nap pedig átsüt a réseken. 
gondolkodtam azon, hogy mit kéne csinálni estére. ajánlottak nekem programokat kétfelől, de minden kétes még. ez zavar, mert úgy mennék. de a társaság megfogyatkozott vagy nem olyan ismert, esetleg másféle elképzeléseik vannak, mint nekem, ezért füstbe ment tervekkel állok szemben. 
most olyan kirándulhatnékom van. elmenni egy csodaszép erdőbe, túrázni, tóparton vagy patakparton lenni, sétálni, megbolondulni. vagy egyszerűen csak kimozdulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése