2012. április 15., vasárnap

glory?

most értem haza, kis csendes napom volt. beatles-szel koronáztam meg az este fél hetet és kicsit elkalandoztattam a gondolataim. az egész napocskám a gondolatok pergetésével telt, előre tekertem az időben, aztán vissza, ahogy végignéztem a telefonomon a képeimet. mosolyogtató volt. és egy kicsit ábrándos, elgondolkodtató is. hogy telik az idő! milyen gyors minden!
tegnap vele voltam egész nap. még most is érzem az illatát, főleg, hogy befújtam a parfümével a kabátom ujját. az asztalomnál ült, én mellette gubbasztottam, a földön, a fejem a lábára hajtottam, ránéztem és kiböktem, miért nem fogom megadni neki a lehetőséget, hogy olvasson. pedig akar. mert... megtartom ezt a helyet az én kis szférámnak, ahol azt írok, ami jön. nem titkolózom, félreértés ne essék. csak meg szeretném védeni magam. attól függetlenül, hogy szeretem, (a kétkedőknek megjegyezném) mindenre fel kell készülni. elhatároztam valamit, és ehhez kegyetlenül tartom is magam. a megszilárdulást.
tudom, hogy túl gyenge vagyok, sok formában. és azok a nagy zöld szemek nagyon sok mindenben meggyőztek már. tudom, hogy egy idő után legyőznek ebben a tekintetben is. persze, logikus állításai vannak, de most megmakacsoltam magam. de Buldinak ki tud ellenállni?

most kicsit relaxált állapotba kerültem. Adele bársonyos hangjával nyugtatom magam az előbbi adrenalinlöket miatt. kicsit fázom, nincs idebenn valami jó idő. 
lelkiekben felkészítem magam a holnapra, közben mosolygok pár elég nyilvánvaló dolgon. szembesülök pár jeggyel, pár megróvással. azon gondolkodom, mit kéne viselni ahhoz, hogy egy cseppet elégedett legyek magammal. mert pénteken bizony, ahogy ott sétáltam kifelé Andicicától, szembesültem egy olyan emberrel, akivel nem kellett volna. abban a pillanatban, ahogy megláttam, az amúgy is irigyelni valóan csodálatos hangulatom rakétaszerű gyorsasággal iramodott egyre lejjebb és lejjebb. majd végül megállt a legalacsonyabb szinten és ott is maradt egy jó darabig. 
pedig nem kéne, hogy érdekeljen. csak hát a büszkeségem szerintem önálló életet él.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése