2012. április 23., hétfő

üdvözöllek babám a sűrűjébe' !

ma, történelem órán bevillant valami a fejembe. ösztönösen a telefonomhoz nyúltam és tudatosult bennem pár homályos emlék, = rájöttem, hogy csináltam képeket szombat este. de megkönnyebbülésemre, egyiken sem néztem ki borzalmasan. mindössze egészen kicsire összement szemekkel nevetek rajtuk, vagy homályosak vagy elfogadhatatlanak másokról. 
de aztán nevettem rajtuk egy nagyot. eszembe jutnak még mondatok is, olyanok, amiken nem nagyon tudok túllépni. amiken elcsodálkozom, nem bírom feldolgozni őket. esetleg mosolygásra vagy csodálkoztatásra késztetnek. eszembe jutnak tekintetetek, összenézések, kis mosolyok, fura dolgok, meg még furábbak, amikbe fogalmam sincs, hogy kerültem be. és azon gondolkodom, mit gondolnak rólam az emberek. úgy igazából. tulajdonképpen ma egész nap ez határozta meg a hangulatom. gondolkodtam, próbáltam kiismerni ezt a helyzetet. de mindig ugyanarra a következtetésre jutok, ami lehet, hogy jó, lehet, hogy nem. ismeretlen, miközben egy csettintés is elég. elég periodikus dolog ez. mindig újra meg újra megismétlődik. és mindig ugyanaz van. és soha nem lepődöm meg, mert . meg persze rossz is egyben. szóval - nikolett mosolyog. mert amúgy is elégedettnek kell lennie, nem? végül is, feltöltődtem energiával, kaptam ezernyi bókot olyan emberektől, akiknek a legjobban adok a véleményére és a rólam alkotott képére, emellett túl vagyok minden nehézségen és átléptem az akadályokat. úgy fogok tenni, ahogy eddig is. a szarok mindenre életérzés nálam a meghatározó. és ilyen leszek most is. mosolygok mindenkire, e mögé bújok és élek. boldogan. mosolyogva. 
most szemét módon elcsórtam az öcsém fülhallgatóját, zenét hallgatok, szépeket, drum and basst, végtelen mennyiségben rendelkezésre állót. imádnék egy nagy adag édességet, ezt összekötve egy kis vodka-energiaitallal, chipsel, vele, meg egy kis szedres dohánnyal megtöltött vizipipával.  
veszek egy mély levegőt, beburkolózom anya pulcsijába és bioszt tanulok, egy kis matekkal vegyítve. oh, yeah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése