2012. április 30., hétfő

you already know

erőteljesen azon vagyok, hogy írjak. komolyan, már napok óta él bennem a különös elhatározás, és most igen! erőt vettem magamon és pötyögök is szorgosan. mellettem van egy tubus kókuszos testápoló, amivel regenerálom a megégett arcom, karom, lábfejem. bekapcsoltam egy kis lusta, dürümdürüm zenét, a paradise circust, azt hallgatom, kissé álmosan pislogok és felkészítem magam az elkövetkező napokra.
ma jó volt. nagyon. reggel kilenckor álmosan vonatozás, beérve B karjai közé ugrás, illata beszippantása, mosolyok. nem láttam két napja, és boldog voltam, hogy megint átölelhettem. és egész nap vele voltam. kigyalogoltunk a pályára, kézen fogva, végig a tűző napon, kilyukadt az üdítő, amit vettünk, apró permeteket szórva ránk. aztán végignéztük az edzést, most kivételesen a padon csücsülve. megismertem új embereket, nagyokat nevettem, és igen.. a napocska megtette a hatását. fájok. ó, jaj! ettünk egy kis bográcsos paprikáskrumplit, aztán buldisebességgel, a bicikli csomagtartóján ülve száguldottunk végig a város egyik végéből a másikba. imádok vele lenni. imádom, és keveslem az egész napot is. nálunk is voltunk, bolondkodtunk, ápoltuk egymás nyöszörgős sebeit, ölelkeztünk és szeretett. mert ő az én medvém.
és hát! mily nyári idő van. akár a július közepe. nekem helyreállt egy kicsit a lelkem. az előbb kiültem hátra a teraszra, hallgattam a tücskök ciripelését, a sötétben kalandoztam, hallgattam a kutyám horkolását, nekidöntöttem a fejem a falnak és dinnyés dohánnyal töltött vizipipát szívtam, szép kis köröket fújva. ó, akár a nyár! bárcsak már az lenne! és ehelyett engem letaszít a mélybe az a tudat, hogy szerdánn matekból vizsgázom és nekem biza az nem fog menni. reménykedünk azért, hogy a hármasnál jobb összejön.

2 megjegyzés:

  1. Már kezdtem megijedni, úgy eltűntél! de végrevégre megint írsz! akkora boldogsággal tölt el mikor olvasom hogy milyen jól megvagytok Buldival! Szerdán pedig szorítok majd, hogy jól sikerüljön a matek!! Küldöm a pozitív energiát, vagy hogy szokták mondani. Na légy jó!

    VálaszTörlés
  2. jaj, jólesnek ezek a szavak a lelkemnek mindig! nagyon köszönöm, rám is fér, már most rettegek az ismeretlentől. itt voltam én mindig, amúgy, csak lusta voltam írni, fáradt, ezekazok. :)

    VálaszTörlés