2012. április 10., kedd

you tiny bastard


TELJES MEGÚJULÁST AKAROK.
komolyan. kicserélni mindent, amit csak lehet. hajformát, hajszínt, testet, arcot, ugyanezzel a popsival és szemekkel, új, felfrissült ruhatárat, új cipőcskéket, új kiegészítőket, körmöcskéket, formákat, stílusokat, hogy kendőzetlenül kiengedjem azt, ami bennem lapul, megvalósíthassam önmagam és még kreatívabb legyek, talán. a szobámra is ráférne már valami egzotikum. így, kezd már kicsit kopott és snassz lenni a fal, mindössze egy újratapétázásra vagy festésre van szükség, meg egy kis ... ambícióra és megvalósító kedvre. mert dönteni lehet, de sajnos döntéshozatallal nem igen lehet elérni semmit, ha nincs cselekedet utána.
új érzések is jót tennének, főleg, az a szar érzés törlődhetne ki belőlem, ami reggel átjárt. de csak egy icipici, egy apró pillanatra, aztán elsuhant. délután a buszon ülve, megint bosszankodtam. jogosan. hogy én nyilvános utálat tárgya vagyok. és mosolyogtam is közben, egy kicsit, halványan, mert nem éreztem elégtételt, de akkor annyira átjárt az az érzés, hogy egyszerűen csak felpattanhatnék és mindenki képébe üvölthetnék mindent, ami akkor eszembe jut. meg sem bánnám. van ez így, hogy kitörök. csak szeretem, ha rólam van szó, akkor tudják az emberek az igazságot. nehogy már hamis képekben éljenek rólam, mert nem egészen informálódtak a helyes körülményekről. ha!
végül is, nikolett büszke a jóhírére. nem tudom figyelmen kívül hagyni, mit gondolnak rólam az emberek, lehet, hogy hiba, lehet, hogy nem. emellett az igazságosság híve vagyok, annak ellenére, hogy nekem is van egy hatalmas, nyílt titkom. 

utálom, ami most van. matek fogalmi dolgozat, magyar írásbeli vizsga, matek vizsga, magyar szóbeli, ezek várnak rám az elkövetkező három hétben, amitől kiakadtam. de senki sajnálata nem áramlik felém, ó. csuda dolog. 

ma nélküle voltam. szomorkodok kicsit. egyedül érzem magam, meglep. annyira hozzászoktam, hogy mindig velem van. 
de sebaj, holnap nutellázunk, gofrizunk, övé leszek egész délután.

2 megjegyzés:

  1. most úgy írtam volna valami szép hosszút levélbe, de itt nem igen lehet:/ annyira megörültem mi kor megláttam az új bejegyzést! és ne tessék szomorkodni! a vizsgákon szóbeliken hamar túl leszel, a holnap meg nem sokára itt van, úgyhogy csak azt tudo mondani hogy az élet csodaszép:d

    VálaszTörlés
  2. édes vagy nagyon! köszönöm a bátorítást :D reméljük, tényleg nem fogja felmondani a szolgálatot az agyam azokra a napokra:D én is örülnék már nálad egy bejegyzésnek, bár, nekem most életerőm nincs sajnos. :(
    és igen!! az élet tényleg csodaszép, minden rossz-rossz dolog ellenére, ami néha ér minket.

    VálaszTörlés