2012. május 31., csütörtök

azt hiszem, elmondhatom, hogy most nyugodt vagyok és vidám. comforted, with enough pleasure. reggel mosolyogva másztam ki az ágyból, mert nem kellett iskolába mennem, egy órával tovább aludhattam. aludtam-e? dehogy is. az álom és az ébrenlét közti fura szférában teng-lengtem, emlékszem, milyen fura gondolatok szőtték át az agyam, szürreális képzeletiségek, ijesztő hangok. aztán kezdett gyanús lenni az idő lassú forgása, ugyanis - megkapaszkodni - húsz perc alatt elkészültem. ismét fül orr gégészetre kellett mennem, ami egyelő volt a kettő és fél órás várakozással. temérdek ember gyűlt össze a váróban, de most mentes volt a hely mindenféle óvodáskorú gyermek kiabálásától és hisztijétől. végül - két órát és talán húsz percet vártam, elgémberedett háttal és nyakkal, folyton cserélgetett lábakkal, és a telefonom mini kijelzőjén olvastam a Hunger Games-t. nem kétes, megállíthatatlan vagyok az olvasása terén, egyszerűen imádom, pedig előítéleteim voltak vele szemben. miután végeztem a fog-on, kiviharzottam, zavart állapotban voltam a bunkó doktornők hatására,  sétáltam a városban, a napsütésben, hallgattam a cipőm koppanásait, melegem volt, és a hasamban az egész napos éhínség után egy hamburger biztatott. anyáékkal elmentem egy kis étterembe, csak kísérőként, csentem pár sült krumplit a tányérjáról, közben olvastam és olvastam, még menet közben is. aztán, hogy elüssem a picike időt a busz indulásáig, vásárolgattam, próbálgattam, dühöngtem, tanakodtam, míg végül egy amerikai zászló-mintás fehér pólót vettem, és egy fekete alapon rózsákkal díszített belebújós, szalmatalpú papucsot.
itthon kényelmesen hátradőlve tovább inspiráltam magam, előkészületeket tettem a fejemben a közelgő osztálykirándulásra, majd hirtelen ötletből vezérelve alkalmaztam a B-től ellesett technikákat, összedobtam egy sült fácánmelles, sajtdarabkás, paradicsomos, paprikás, tejföllel és majonézzel dúsított, tárkonnyal és magyaros fűszerkeverékkel megszórt salátát. nyam!
talán most egy kicsit elégedett vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése