2012. május 24., csütörtök

don't stop chasing


süt a nap, fényesen, az idő meleg és szép. a hangulatom kicsit feljebb mászott a képzeletbeli skálán. hagytam most is elkalandozni a fantáziám egész nap, fantasztikusan szürreális gondolati rendszerrel rendelkeztem, elborult értelmetlenségeket rajzolgattam és nevettem, mint a hülye, de! kijelenthetem, hogy szocializálódtam egy kicsit és nem csináltam azt, hogy elborult, dörgő-villámló elmével tengettem a helyemen az értékes életidőt és szőttem összeesküvés-elméleteket. azért nem voltam a topon, de röhögtem, és jó voltam egy kicsit. még mindig nem az igazi, de igyekszem én.
ma ellenállhatatlan vágyat éreztem aziránt, hogy gabonapelyhet egyek. de nem ám az átlagos fajtából. különlegeset akartam, amit már rég kinéztem magamnak; nagy mosollyal álltam be a sorba a büfé tömött kis lyukszerű helyiségében, és ahogy kinyitottam a pénztárcám, négy darab tízforintos mosolygott rám vissza. hát képtelenség! utána ropival vigasztalódtam az ablakban állva, körülvéve az értelmileg sérült barátnőimmel, tervezgetve a hétvégét. 
holnap megvadulunk kissé, ha minden igazságos lesz és jót tesz velünk az ég is. próbálom kicsípni magam azér' is, biztosítom a macskaszemeimet, veszek egy mély levegőt, kivasalom a göndör loboncom, a körmeimre felöltök egy ezüstösen csillogó természetellenes lakkot és találok valami büntető ruhát, meg persze felveszem a még mindig miranda-szagú cipellőmet. remélem, senki nem hallott akkor semmit. viszont ami azután következett! ezt jellemezte a ma odafirkantott, öles fekete betűsereg a jobb hüvelykujjam vonalára. örökre megmaradt a fejemben, és mosollyal idézem fel, bármily törvénytelen is.
előre tudom, hogy elveszítjük az ép eszünket. mert ugye alapjában véve akkor vagyok önmagam, nem? vodka előhozza az igazi énem. Zs hatására fizikus törvényeket fogunk alkotni és persze szerény kislányok is leszünk, hozni kell a formánkat. előre lazításként beültem az öcsém szobájába, erősítőről hallgatom a dürümdürüm zenéket. orbitálisak ily módon! inspirálódni próbálok. hihetetlen megvalósítási kényszerem van, nem tudok a popómon maradni, mert sweet sensation, és mert valami hajt belülről.  
és ma mivel megemlítettük, hogy imádjuk a challenge-eket, ezért hát megörvendeztetem magam egyel!
mert miért is ne?

01. Tell about the best day of your life.
Hát ez nem éppen meghatározható mozzanat, az eddigi tapasztalataim által. relatív vagyok, nem tudok best-et kiemelni, csak sok, isteni pillanatot, amit bizony soha nem fogok elfelejteni.
02. Who has made the biggest impact in your life, and why?
ú, micsoda gondolkodtató kérdés. a szüleimen kívül a titok. és egy régi ember, akinek köszönhetem azt, amilyen most vagyok. de talán ez nem pozitív.
*muhaha, titokzatoskodom, igen*
03. Worst injury you got, and how you got it.
ki sem kellett volna törölnöm az előző választ. egyszer megismerkedtem közelebbről az aszfalttal, mikor behúztam a bicikli roppant erős kézifékén, elájultam, nevetve keltem fel, homályos látással és tompa hallással, mint aki begombázott.
04. The most heartbroken you have been, tell the story.
ó, személyeskedünk, személyeskedünk? visszaolvasgatni itt érdemes. 
05. A random funny story.
apa viccét kell elsütnöm. mert azt mindenkinek elmondom. és figyelem a reakciójuk.
hé, Imre! miért van lekvár a fejeden?
mer' ez az imidzsem!
muhaha.
06. Where have you traveled?
X
07. Have you told anyone your deepest secret? If so, what was their reaction?
mivel hihetetlen képességem van arra, hogy mindent elpofázzak, ezért ez megtörtént dolog. nincs deepest secretem, csak egy, de az talán még nyílt titok is.
08. Tell about an adventure you have had.
hm. Szilviával rossz buszra szálltunk még az ősidőkben, és mi történt? összefutottunk az ellenőrbácsival. (hihetetlen őrült vagyok, teli őrültebbnél őrültebb actionökkel,, de ha erre visszagondolok - oh god, why.)
09. What were you like as a child?
fűszálakkal eljátszadozó, minden sárból és növényből sütő-főző, jó kisgyerek voltam.
10. The best thing that has ever happened to you?
nem tudok választani.
11. Post a song that you can’t stand.
miért posztolnám, ha utálom? inkább megemlítem: ai se tu pego - győlölöm, falra mászok tőle, sikítok és leütném azokat egy hatalmas péklapáttal, akik ezt hallgatják.
12. Post a song that you used to love.
megemlíteném inkább. hatalmas kedvencem volt az Echelon.
13. Post a picture of you smiling.
vajon miért arctalan a blogom címe? no pictures of me.
14. Put 10 things you want to do in the year.
1.munkamunkamunka.
2.meglátogatni az angol népet.
3.venni egy fotómasinát.
4.átfesteni a szobám valami gyönyörködtetőre, díszes tapétával, kidobni minden kacatot a szobámból, az ajtót megreformálni.
5.kezdeni valamit a hajammal.
6.RUHÁK. *gorillaüvöltés*
7.tetoválás, ó, igények!
8.matekból ötöst kapni *muhaha, impossibru*
9.visszafogni a kis lelkem.
10.cselekedni!

15. 8 reasons to hate you.
1.Szarkasztikus vagyok
2.Hihetetlenül flegma vagyok.
3.Nyafogok és negatívkodom.
4.Elviselhetetlenül vagyok képes nevetni. az már nem is nevetésnek nevezhető.
5.Ömlengő vagyok.
6.Empátiától túltengek azokkal szemben, akik iránt szimpátiát táplálok.
7.Rosszindulatú vagyok, elég sokszor
8.Eszméletlen sokat beszélek értelmetlenségekről.
16. 7 things you have in your bed.
1. Nagypárnák.
2.Barna pléd
3.Lila puffpárna
4.Kispárna
5.Leopárdmintás pléd
6.Pál
7.kacatok (régi irományok, táskák, fecnik, dolgok, amik nem fértek el az alapból túlzsúfolt lyukban)
17. 6 things you can’t live without.
ha megfeledkezünk a biológiai tényezőktől...
1. majonéz
2.tejföl
3.férfiak
4.szeretet
5.őrült tettek
6.a telefonom
18. A picture of the thing you love the most.
X
19. A picture of the person you love the most.
Lehetetlen egyet választani, ez hülyeség, kérem. 
20. Pour your soul out in two paragraphs.
 Magabiztos, mindenkivel kijövő, flegma, makacs, bátor VS. félénk, szomorú.
21. Your favorite book and why?
a Burok. temérdekszer elolvastam és még így is elámít.
22. 5 movies you recommend.
imádom az összest'.

1. FIGHT CLUB
2. Benjamin Button
3. 7 élet
4. Minden végzet nehéz
5. Egy gésa emlékiratai

23. 4 ways to win your heart.
1.legyél rossz és vad.
2.hívj meg vodkára.
3.legyen csodaszép szemed.
4.fogjon meg a különleges, könnyed, egyedi, magabiztos egyéniséged.
24. How you see yourself by the end of your year
halott leszek, ha eljő 2012. december 21. ha meg nem, akkor valószínűleg a vodkás üvegre fogok mosolyogni.
25. Do you believe in love at first sight - why?
ha azt mondom, hogy velem ez megtörtént, akkor nagyon kinevettek?
26. A song that makes you cry.
Massive Attack - Live With Me.
27. 1 thing you want to do before you die.
túl sok ilyen van. 
közlök hármat, amik között nem tudok dönteni
1. látni ónagy szerelmem, Brad Pittet és elmondani neki, hogy meghatározta az életem, aztán lesmárolni, ha nem lesz túl öreg már akkor. vagy fuck! még úgy is!
2. teljes erőből leütni valakit, mert megérdemelné.
3. öh, hát ez túl perverz.
28. Favorite type of music.
drum and bass.
29. To go to a party or to stay home - why?
ezt inkább figyelmen kívül hagyom. annyira egyértelmű.
30. Give 10 tips to your followers to get through life.
hát ezt leredukálnám, ha lehet. legyél önmagad, legyél pimasz, mondd meg a véleményed mindig, legyen egyéniséged, ne vessz el a monokultúrában, tanuljá' (mert tényleg kell), beszélj angolul, legyél cuki meg kedves, és a többi. 
31. The worst thing that has ever happened to you.
2011 január eleje.
31. A picture of the happiest moment of your life - if you don’t have, explain that moment.
említettem már, hogy nem tudok választani?
32. Are you bored of this challenge? yes no, why?
nem igazán. tök izgi.
33. A picture of your family, are you close to them, yes, no?
arctalan. közel állnak hozzám, néha talán túlságosan is közel, de igyekszem megbirkózni velük.
34. Favorite place on earth.
mivel még nem egészen voltam a világ minden helyén, ezért ezt nehéz megmondani, de Chicago álmom.
35. Recommend 5 songs.
Lykke Li - I Follow Rivers
Chase and Status feat Delilah - Time
Awolnation - Sail
Ellie Goulding - Lights (dupstep változat, ofkorsz.)
Dub Fx - Fly With Me
36. Recommend 8 books.
Stephenie Meyer - A burok
Szalai Vivien - Hamis Gyönyör
Összes True Blood drágám
Anita Blake szerelmeim
Hunger Games (esküszöm, tényleg jó!)
Gyűlöllek 
...
37. Recommend 2 websites.
poniorszag.blogspot
Bikira Blog
38. Post a picture of you, 3 facts.
look at my profile picture.
érzelgős, lelkileg labilis hercegnő lennék. 
imádok birkózni és imádom, ha szeretgetnek.
balkezes vagyok, és sokan dicsérik a szemem.
39.  Introduce your BEST FRIEND(S) & how you guys met.Répa: már taknyos korunk óta imádjuk egymást, amikor még a pálmafrizkó volt a legmenőbb hajviselet, amikor még foghíjasak voltunk, együtt cseperedtünk fel, mindent együtt csináltunk. az ő tanácsaira adok a legjobban, vigyázok rá, meg ő is rám, ezen felül annyira fogyatékosak vagyunk, hogy néha már szégyellem is magam.
Szilvia: egyáltalán semmiféle épkézláb fogalmam sincs, mikor lettünk jóban. jóban lettünk, aztán kész. csipogótársam, turibajárós, rajzolós, tipikus lányos dolgokat művelő. a világi bunkó, sikoltozó, mindenféle fura, magas frekvenciájú hangot kiadó emberke, elvont művészlélek.
Muhó: erre sem emlékszem pontosan. egyszer talán egy nagy lelkizés után úgy maybe hetedikben avagy nyolcadikban lelkitársak lettünk, azóta ő az én egyik legjobb barátom, akinek mindent elmondok, akkor is, ha egy igazi köcsög.
Máté: két éve talán fogtuk magunk és bolondozni kezdtünk. egyengettem az útját, mindent tudtam róla, testvérem. aztán kisebb kihagyás után megint minden oké.
Write a letter to…
40. Your best friend
Hé, Répa!
Bárcsak elmondhatnék neked mindent pontosan! Bárcsak hallgatnál rám.
41. A stranger
Kedves idegen!
Nem tudom, ki vagy és mi célod van, de nem adományoznál nekem egy zsák pénzt, ha nincs rá szükséged?
Mi, hogy én? Koldulni? Felejtsd el. Csak okosan kérdeztem.
42. Your ex-boyfriend/girlfriend/love/crush
Itt? Ide? 
Bárcsak működtél volna.
Bárcsak sokáig tartanál.
Hadd mosolyogjak rajtad, a szép szemeden!
43. Someone you’ve drifted away from
Sok szerencsét kívánok neked az újjal! Legyél vele boldog, és remélem tanultál abból, amiket neked ecseteltem. Néha jó lenne veled beszélgetni egy nagyot, de hát nem úgy megy az.
44. The last person you kissed
Sajnos most messzi vagy, siess haza, szeretlek. vigyázz magadra!
45. Ten random facts about yourself.
1. balkezes vagyok. és mikor ezt a képességem megvillogtatom, mindenki kidülledt szemekkel néz rám, hogy komoly-e. nem, csak tettetem.
2. tényleg sokan dicsérik a szemem. meg a mellem.
3. három éves korom óta rágom a körmöm, de próbálkozom abbahagyni.
4. legszívesebben apró tetoválásokkal borítanám be a kezem és a vállam.
5. szeretnék egy angol bulldogot, egy vizslát, egy whiskasos cicát.
6. az angol nyelv az egyik legfontosabb dolog számomra a világon.
7. a filmekben a gonosz szereplők a kedvenceim.
8. talán megfelelési kényszerben szenvedek.
9. nem szeretem, ha úgy érzem, én uralkodok másokon, viszont nem szeretem, ha be akarnak folyásolni engem.
10. néhány kaját képtelen vagyok megenni majonéz avagy tejföl nélkül, akkor inkább nem eszek.

46. Nine things you do every day.
1. felébredek
2. ábrándozom
3. valami majonézeset eszek.
4. szénsavasat iszom.
5. zenét hallgatok.
6. csókolózom (ha van aktuális szerető lelkem)
7. hisztizek a hajam miatt.
8. fél órát állok a ruhásszekrény előtt.
9. orrot fújok

47. Eight things that annoy you.
1. tömeg
2. lassan járó emberek
3. sikoltozó kisgyerekek
4. 
feltűnési viszketegségben élők
5. kisgyerekek, akik azt hiszik menők
6. 
hipsterek
7. ha valaki zörög/csörög
8. ha a hajam odaragad a ruháimhoz

48. Seven fears/phobias.
1.szerettek elvesztése
2. egyedüllét
3. sötét
4. lepkék (esküszöm, utálom őket, nagyon ijesztőek!)
5. balesetek
6. magányosság
7. magasság

49. Five things you can’t live without.
repost?
50. Three words you can’t go a day without using.
1. baszki
2. nem
3. Buldi

51. Two things you wish you could do.
1. Láthatatlanná változni
2. Teleportálni (mindkettő ahhoz szükséges, hogy kukkolhassam a szexi embereket)

annyira frappáns, hogy meghagyom!
52. One person you can trust
.....?!?? Buldi
53. 3 of your favourite experiences.
1. secretes partik nagytöbbsége
2. biciklivel átszáguldás a városon
3. éjjeli autókázások
54. Four favourite films and why you love them.
már említettem az 'ajánlás' alatt.
55. 10 things (not people) that make you happy.
1. vodka (mert hát nem?)
2. kakaó
3. nyári eső illata
4. imádnivaló autócsodák (azért persze vannak kritériumok)
5. ha valami incredible új muzsikát találok
6. iskolából való elszabadulás
7. kedves mosolyok fontos emberektől
8. ruhák
9. cipők
10. szerelem

HUH!

2 megjegyzés: