2012. május 23., szerda

if you can find the time, my bleeding heart will make it

kinyitottam a szekrényem, és találomra kivettem belőle egy könyvet. egy darabig a kezemben tartottam és rájöttem, hogy csak egyszer olvastam és nem emlékszem, miről szól. így hát fellapoztam.
a sövény növekedett. olyan gyorsan nőtt...[...] a levelek tövéből indák és tüskék fakadtak, ágas-bogas kuszaságban. még mielőtt futásnak eredhettem volna, a sövény teljesen körülvett, ágak, levelek és tövisek fala ejtett foglyul.

az időjárás tökéletesen lefesti a hangulatomat. mivel az ég fura színekbe öltözött, a sötétzöld, nagy lombkoronájú szomszéd fák sárga színárnyalatokban tündökölnek és táncolnak a szélben. és hirtelen mi történt? egy ezredmásodperc alatt eluralkodott a mennydörgés és a villámlás mindenen és zuhatagszerű eső esett alá.
aztán hirtelen megint kivilágosodott minden.

nagyon retekül érzem magam. 
nem találom a helyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése