2012. május 29., kedd

when nothing is alright, add vodka. it will be okay.


kellemes nap. nyugodt szféra, tökéletes alfa, kizárva minden rosszat a tudatomból. megbirkóztam egy gonosz töri röpdolgozattal, kikerültem a szúrásokat, cseleztem, és nagyjából átkéltem a nehézségeken, főleg azon, hogy kifogyott a hőn szeretett tusom. kémia dolgozatot írtam, attól elzsibbadt a kezem. átvészeltem a napot. mosolyogtam. nevettem. bolond voltam, visszatértem a rendes kerékvágásba.
győzelem - ötös lett a fizikám és az emelt angol érettségi levélrészem mindkettő. boldog voltam, sikeres napot hagytam a hátam mögött. 
B ellógta miattam az utolsó óráját, azzal a szavakkal illetve mindent, hogy 'rajzra minek menjek be?'. felháborodásom okaként közöltem vele, hogy a rajz igenis fontos. mire kaptam egy elítélő pillantást, és azt a mondatot, hogy 'nálad nem'. és el is illant a haragom. elcsipogtam neki a napom, durcáztunk, majd kiengesztelésként elvitt gyrosozni, ahol annyit ettünk, hogy majd kipukkantunk.
szeretek vele lenni.


most pedig zabfalatokat eszegetek, felfedeztem a tumbli csodálatos világát, élvezem a göndör hajam, ahogy a vállamra omlik, mosolygok.
most jó minden. eltekintek minden negatív körülménytől, minden rossz dologtól, ami előjöhet, beszűkült a látásmódom, kizárok mindent, makacs vagyok és eltökélt. és azért is boldog.

és! elloptam megint egy challenge-et, Hoocytól. az enyém persze az ő nyomába sem ér, de azért próbálkozom.
1.Post a picture of yourself and introduce yourself 
sajnálom, a laptopjaim tragikus módon elhaláloztak, tehát ez most impossibru. amúgy meg a nevem nikolett, vad vagyok és szeszélyes, a legfőbb csatlósom vodka bácsi és füst néni, reménytelen csacsogógép vagyok és néha talán exaggerated.
2. What exactly would you do if you saw your favorite celebrity?
Brad urat?! eltátanám a szám, aztán sikoltozórohamot kapnék, fejvesztve mutogatnék rá, elájulnék, mint a gruppik. de szívem szerint, az ideális kép az lenne, hogy higgadtan átverekedném magam a körülötte lévő tömegen, aztán lesmárolnám.
3. A video that makes you laugh out loud
sajnálom, de ilyennel nem tudok szolgálni. tényleg, akármennyire is gondolkodom.
4. If you switch places with someone for one day, who would it be? (Could be a celebrity or animal or something)
talán senkivel. mert nem lenne jó visszatérni a saját életembe, mivel magamat ismerve, csak luxushelyzeteket próbálnék ki. mondjuk, egy-kétszer a gondolatolvasást inkább elfogadnám.
5. What would you like to accomplish this year?
felsőfokú angol nyelvvizsga, Anglia! nagyobb megbecsülés, sok új barát. és még pár apró titkocska. 
6. Who is your role model and why?
saját magam útját járom, aki inspirál, az a magamról alkotott kép a fejemben, amihez hasonulni akarok.
7. Whats in your bag? and post a picture
talán majd egyszer elérem ezt a szintet is, de fotómasina híján csak brühühü. mindig van nálam telefon, parfüm, emergency eszközök, olló és ragtapasz, pénztárca, személyi cuccok.
8. If you bumped into the person you dislike or if you were stuck with them in an elavator, what would you do or say?
semmit. annál büszkébb vagyok. csupán mindig kimutatom az ilyen embereknek, kézzellábbaltestbeszéddeltekintettel, hogy mennyire mocskos mód utálom őket.
9. Picture of you with friends being silly
sajnos ugyanez a helyzet, mint az első pontnál. 
10. Something you regret
OH god, mennyi mindent fel tudnék sorolni! egy pirosszőnyeges-estés beszélgetést, pár lábatlankodást, rossz buszra szállást, nem elég körültekintést megszólalások előtt, kínos témákat, elszólásokat, amiket NEM részletezek, mert a csillagokat is lehoznám az égről, mire végetérne a sorolás, muhaha.
11. A song you listen to when your working out or cleaning your room
idétlen, pörgős, elvont nikizenék sora.
12. Whats on your mind lately
annyira üres az agyam most, hogy el is szégyelltem magam.
13. A song from the 90s
Nirvana - Heart Shaped Box
14. What do like and dislike about yourself
szeretem a szemecském, a popsim. és mit utálok? mindent, ami marad. legfőképp a hasam és a combom, de! nem leszek attention whore.
15. An awkward moment that happened today or in the past
miért erőltetik ezt a témát?
16. Favorite tv show and why
true blood - mert alexander skarsgård. de tényleg. meg mert jó. meg izgalmas. meg elvont és kicseszett beteg.
17. Your favorite blogs
bikiráék, adri póniországa, divatblogok, amelyek teli vannak hangulatos képekkel.
18. Places you want to visit
nemsokára júkéj; sikágó, nú jork, és a többi. legszívesebben körbejárnám a világot.
19. Celebrity crushes
crush? kérem én, Brad viszontszeret!
20. What you saw at the news and talk about it
komolyan? a fókuszban felmutattak egy követ, amely osama házának egy darabja. kérem. 
21. Favorite holiday and why?
szeretem a téli szünetet, mert fincsi illatok terjengenek, esik a hó, meleg ház van, csodás hangulat és jó emberek.
22. Your dream date
bárki, valaki, akiért odáig vagyok, aki tudja minden kívánságom, elragad, körbekocsikáztat a (valószínűleg) isteni autójával a sötét városban, tökéletesen elbeszélget velem, megért engem, elcsodálkoztat, epret eszünk nutellával, leülünk egy vízpartra, megint kocsikázunk, aztán mivel imádom a vad férfiakat, letámad és ... tizennyolcas karika. muhaha!
23. Celebrities you would like to see working together in a movie or tv show?
ÚRISTEN! úristen, úristen, nem tudom. ahogy az eredeti gondolatban megírták: sok színészt megnéznék, ahogy random improvizálnak! AH!
24. Favorite theme song
i wanna do bad things with you, nananana nanana
25. The best day of your life and why?
még(?) nem érkezett el
26. Favorite quote
nem vagyok az az idézetfag. 
27. Have you ever did something bad or lied to your parents but got away with it?
én kicseszett jó kislány vagyok
28. Get a blank paper and close your eyes and draw, post a picture afterwards
ő Elemér, aki egy nyuszinak indult, végül egér lett.
29. Rant about anything
 de nem szokásom. kiábrándító?
30. Reaction after finishing this challenge and what do you think about it? 
jobb, mint a semmi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése