2012. június 23., szombat

challenge #sok

unaloműző

1. Weird things you do when you are alone
megfontolandó kérdés. szokásom, hogy mosogatás közben fennhangon énekelek, avagy nekikezdek angolul beszélni. a többi titok.
2. Have you changed in the past 2 years?
az utóbbi két évem csak ebből állt. megkomolyodtam.
3. What kind of person attracts you?
odáig vagyok az olyan emberekért, akik magabiztosságot sugallnak, másnak látszanak, mint a többiek, különleges dolgot művelnek, vagy titokzatosak. hatalmas előny a borosta, a dús ajkak és a szép szemek.
4. What do you wear in bed?
nyáron kis topocskát, télen zoknit, elnyűtt pólókat, és jégeralsót.
5. 5 things that irritate you about the opposite sex
1. alábecsülnek minket, mert nők vagyunk
2. nem tudnak rendet tartani maguk körül
3. képesek teljesen átváltozni a haverjaik társaságában
4. néhányuk nem képes elviselni a babusgatást, ami nekem lételemem
5. gusztustalan szokásaik vannak, de hát csak férfiak. :)
6. Something that you are currently worrying about
hogy kapok-e munkát nyárra.
7. Your last kiss
reggel meglátogattam a macit a strandnál, mert fontos ember volt, és dolgozott, aztán évzáróra siettem.
8. Your views on drugs and alcohol
Vodka bácsit nagyon-nagyon szeretem, meg ha már olyan hangulatban vagyok, oly mindegy, mit kapok, még a koccintósat is megiszom.
a drogokat meg elítélem, azokat is, akik használják, főleg, ha fel is vágnak vele * ugyebár, tudunk egy-két cuki példát*
9. Your current relationship
néha úgy érzem, jobb már nem is lehetne. hihetetlen boldog vagyok vele. olyan, mintha évek óta együtt lennénk. egy szó van rá: tökéletes.
10. Things you want to say to your ex
remélem, boldog vagy az újjal és tanultál abból, amit ecseteltem neked mindig. néha jó lenne veled beszélgetni egy nagyot, mindig bíztam benned és adtam a véleményedre. puszika.
11. Where you'd like to be in 10 years
lesz valami csodás autóm, lehetőleg a kedvenc golfocskám, amiben fel s alá fogo furikázni, ügyintézői mivoltamból adódóan. lesz egy kis albérletem, nem panelban, buda utcáin, a szebbik környéken, gyűjteni fogom a pénzt egy saját házra, élni fogom az életem, angolul beszélek, bulizok, és remélhetőleg terelgetem a jövőmet. ha lesz aktuális gyöngyszem férfi az életemben akkor, valószínűéleg kezdem majd rávenni magam arra, hogy bébiket hozzak a világra. de ez még meggondolandó, nagyon-nagyon.
12. Your views on religion
nem vagyok az a hűde vallásos ember, nem is szeretnék az lenni, de nincsen semmi bajom a vallásosakkal. viszont a hitbuzgókat elítélem, azokat is, akiknek minden második mondatában szerepel az Isten-szó. hiszek abban, hogy van ott fenn valami, de nem járok templomba.
13. Your zodiac sign. Do you think that it fits to your personality?
én aboszolúte hiszek abban, hogy a horoszkópunk meghatározzák a jellemeinket. már amikor megismerek egy új embert, akkor próbálom kikövetkeztetni, mi lehet a horoszkópja, ebben hiszek. én szűz vagyok, és teljesen illik hozzám. szeretem a tisztaságot, makacs vagyok, szeretem, ha minden úgy megy, ahogy akarom, kritikus vagyok és érzékeny.
14. A moment when you felt the most satisfied in your life
sok ilyen volt már. ez nem sikerben mutatkozik meg nálam. csak szimplán, amikor úgy érzem, összejön minden. amikor boldog vagyok, megcsináltam minden teendőt, jó emberekkel vagyok körülvéve, dicséreteket kapok. mindezek egyszerre.
15. Discuss your first love and kiss.
ha visszagondolok az első szerelmemre, siralmas volt. kicsi voltam, béna, tapasztalatlan, mindent másképp csinálnék. az első csókom sötétben történt, egy kisutcában, majd kiugrott a szívem és remegett a lábam.
16. Put your music player on shuffle, and write the 10 songs that pop up
1. 30Y - Szív szalutál
2. Mark Knight - Downpipe
3. Jamie Woon - Shoulda
4. Kiscsillag - Kockacukor
5. Example - Last Ones Standing
6. Chase and Status ft. Plan B - Pieces
7. Placebo - Every me every you
8. Plan B - Love goes down Doctor P remix
9. Ellie Goulding - Guns and horses
10. Chris Isaak - Blue Hotel
17. Somewhere you would like to move or visit
nagyon szeretném körbeutazni a világot, de az biztos, hogy még egy american tourt beiktatok, ha sok dollárral áld meg az Isten.
18. Your earliest memory
nem tudom, hogy a legkorábbi-e, de amikor tesóm megszületett, a kórházból jöttünk hazafelé, esett az eső és sötét volt, én pedig sírtam, néztem ki a hátsó ablakon, és csak a kórház pislákoló narancssárga fényét láttam.
19. Your views on mainstream music
ki vagyok akadva azon, hogy skrillexhez párosítják a dubstepet, mikor köze nincs hozzá, csak mess up shit-et csinál, és kisgyerekek hallgatnak ilyen zenéket, mer' ők menők. fúj.
20. Your highs and lows of this past year
a leglentebb két periódus alatt voltam ebben az évben: februárban, amikor Ivvel tönkrementünk, és most, május végén, amikor Kókusz meghalt..
a legcsodálatosabb szakaszom március végétől tart, amióta B-vel vagyok.
21. The best thing happened to you this week
ajaj, ha én emlékeznék arra, mi történt velem még tegnap előtt! = szar az eseményhatározóm. de talán a tegnap volt a legjobb, a tortilla-sütés, teszkózás, autópróbálgatás, jövőtervezés.
22. 3 things you are proud of about your personality
könnyen kötök új barátságokat, közvetlen vagyok és sokan szerethetőnek tartanak. (kérdés, igaz-e)
23. Things that make you scared
igazából rohadt félős vagyok, szóval rengeteg ilyet fel tudnék sorolni. amitől igazán félek, az a sötétben levő ismeretlen, főleg, ha egyedül vagyok, minden kis zajra felkapom a fejem. meg a molylepkéket sem igazán kedvelem. nem kiröhögni.
24. Something that never fails to make you feel better
a barátok, és néhány kellemes, vidám muzsika. na meg a vodka.
25. The last argument you had
anyával vitatkoztunk.
26. Something you can't seem to get over
hajjajjjajjjjj.
27. Do you ever want some tattoos?
ofkorsz! legszívesebben telivarratnám magam tetkókkal, csak hát nem túl nőies lenne. a férfiakon imádom a tetkókat, rohadt férfiassá teszik őket, szóval nyálcsorgatás, ah!-felkiáltással. B is tetkómegszállott ember, szóval MUHAHA! amit biztos, hogy szeretnék, az egy elefánt a lapockám környékére, egy icipici írás a jobb, középső ujjamra, és óra, vagy iránytű motívumok a csuklómra, esetleg alkarra.
28. Your favourite television programmes
pörfikt kvescsön! imádom a beteg rajzfilmeket, like Family Guy, Furcsa amcsik, Simpson család avagy Bob Burgerfalodája. ezek mellett temérdek lakberendezős és életviteles műsorokat falok, megállás nélkül az megy nálam, ha bekapcsolom a tévét.
29. Your 3 favourite colors
kék összesféle árnyalata, különösen a navy blue és a türkiz, no meg a barna.
30. Your favourite season and why
az ősz. mert akkor születtem, mert szép minden, mert jó idő van, mert nem kell túlöltözni. csak!
31. favourite meme at the moment
úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú. nem nagyon tudok dönteni, nagy gagger vagyok. amelyiken mindig idiótán vihogok, az stoner stanley. nem birom megunni. annyira értelmetlen, hogy az már vicces :D
32. Your top three favourite musicians
CHASE AND STATUS! aztán Thirty Seconds to Mars és Adele. meg Ellie Goulding.
33. Your thoughts and opinion about Harry Potter
életérzés. mindegyik könyvet olvastam többször, minden filmet láttam, ez alakította néhány dologban a felfogásom, egyszerűen imádom.
34. Your favourite Disney Princess movie
nem nagyon nézegettem én ilyen meséket... kövezzetek meg, az egyetlen Disney mese, amit láttam, az az oroszlán király, de az nagy favoritom volt egész pelenkás koromtól kezdve.
35. The last book you read
Hunger Games, 2. kötet. én beleszerelmesedtem a sorozatba. aztán a film, uh, összetörte a lelkem. de kitartóan könyvpárti vagyok, mint a hpnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése