2012. június 16., szombat

delighted

tegnap csodálatos napot éltem át, bolondokkal, sokat nevetve, standon süttetve a hasunkat. meg is kapott a napocska, amire büszke vagyok, hiszen alig szokott színem lenni. nutellás palacsintát ettünk, lázadtunk, förcsköltünk, ugráltunk, pizzát ettünk. csodásan összekovácsolódtunk az osztályommal, annak ellenére, miféle aljas belső ügyködések zajlottak régebben.
aztán a cicámmal voltam. felszerelésben várt engem a vonatnál, végigsétáltunk az utcán, mindenki minket nézett, megfordultak utánunk, mert még nem láttak ilyet. magyarázta nekem a nap történéseit, én pedig csak mosolyogtam. szeretem, amikor önfeledten mesél, akkor teljesen megváltozik az arca, olyan lesz, mint egy kisfiú, ami szöges ellentétben áll a férfias vadságával.
miután hazaértünk hozzájuk, főzött nekünk (igen, szakácsom van, muhaha), nem lehetett persze beleszólni, alsóbbrendűbbségem okán, viszont isteni finom lett a végeredmény. aztán iparkodtunk, és belevetettük magunkat az éjszakába, miután rekordidő alatt elkészültem és életemben először vettem fel bulizni szoknyát - megjegyezném, hogy hiba volt.
imádom B barátait, egytől egyig.

és egy pár képecske, mert ilyentájt fáradt vagyok az íráshoz.


B kutyája, Maya imádja kidobni a kerítésen keresztül a játékait.


a cica főzési technikája pedig igen.... sajátos.
egy kis csirkemell ott, egy kis hagyma amott. férfiak!
megjegyezném, az udvaron főztünk, a természetesség kedvéért. 


csirkemell, tejfölös alap, fűszerek, B-módra, és egy kis csemegeuborka


imádom!


szeretem-emberek töredéke


most pedig örömmel jelentem be, hogy hosszas és kitartó harcok közepette megnyertem egy pizzát, muhahaa! a sors most velem volt. máshogy is lehetne.

2 megjegyzés:

  1. a környezetemben egyre több kutyát hívnak Mayának.. nem értem.. :'DD

    VálaszTörlés
  2. én is pont ezt mondtam neki valamelyik nap :D:D

    VálaszTörlés