2012. június 14., csütörtök

empty

nem az igazi minden most, de azért majdnem. talán az egészségemmel adódtak problémák, de hát reméljük, hogy nem. a hisztisségem még mindig fennáll, minden aprócska dologért harapok és szinte ölök a szemeimmel. 
ma az egész nap pénteki hangulatban telt el, lassacskán lepörögve, strandolással, nevetésekkel, utálkozásokkal, palacsintaevéssel, aztán egy kis szerelmes köddel, ahogy megláttam B-t, ott állva a kerítés túloldalán, bedurrant karokkal, nagy mosollyal az arcán. egy pillanat alatt elslisszoltam a strandról, hozzá, elintéztünk pár dolgot, munkaügyeket, megvitattuk az élet nagy dolgait, protekciós lett, aztán sikerült valami apróságon összevesznünk. én meg elhúztam haza, sértődötten, bár abban a pillanatban, ahogy elmentem mellette, mindent megbántam. bámultam ki a busz ablakán, csendben ülve, egészen messzire elvonulva a testemtől, csak az agyam járt, a gondolataim, a megbánás és a durca vegyes keveréke. hogy miért kell nekem ennyire elviselhetetlennek lennem, ennyire felidegesíteni magam annyira apró dolgokon... 
aztán kibékültünk. visszabuszoztam, kissé gyengén, kissé fáradtan, álmosan, napsütések közepette, megejtettem Ádikával a szokásos hosszas beszélgetésünket, majd mikor megérkeztünk, rögtön B nyakába ugrottam, amikor leszállt a lila bicikliről, mint aki nem látta őt évek óta. elsuttogtam neki, hogy sajnálom, viszonozta, és nem jutottunk dűlőre abban, hogy melyikünk is volt az idióta. bár, nagyon erős gyanúm van abban, hogy nikolett, aki szokás szerint egy seggfej, flegma szar volt, aki mindig is szokott lenni, persze csak burkoltan. angoloztunk, felkapott a vállára, hagyott sikoltozni és magatehetetlenül lógni - megjegyezném, ebből is látszik, hogy mennyire erős, hogy elbírja a habtestem. majd elvetemült módjára elmentünk biciklizni, lidl-s száz forintos jégkrémet ettünk,  siklottunk és őrültek voltunk szokás szerint.
nagyon szeretem őt. kimondhatatlanul, bármennyire is nyálasan hangzik. vele függetlennek érzem magam, biztonságban, és tökéletesen.
ámen!

aztán holnap
ismét strand
nyárünneplő buli - és ennek alkalmaként megajándékozom magam egy kis somersbyval
B pedig - készülni! - főz nekem. 


tegnap végre true bloodot néztem


és a mai strand
a szerelemparfümömmel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése