2012. június 29., péntek

only trust

öhm. óvatosan gyorsan telnek a napok. vagy lassan? el sem tudom dönteni hirtelen. igyekszem annyi időt itthonról távol tölteni, amennyit csak képes vagyok. nyár van, nyár! és ez valahogy az utóbbi időben tudatosult a kis fejecskémben.
most estére hallgatok pár drum and bass csodát, szúnyogcsípésektől szenvedek és még a net is lassú. gyalázatos.
még mindig nincs munkám, amitől roppant elkeseredett vagyok, a pénzecske meg magától sajnos nem jön. voltam fogszabályzó néninél is, aki olyan gigantikus erővel támadta meg a fogacskáimat, hogy majdnem ottmaradtam, majd tájékoztatott, hogy alulra is kéne rakni egy csodás mágnesvonzót. ahw, yeah. 
állandósult programom lett, hogy könyvekbe bújok, olvasok és olvasok meg olvasok, járkálok el itthonról távol, B-vel zaklatjuk egymást - akinek holnap tetoválás fogja díszíteni a vállát -, ami abban nyilvánul meg, hogy őrült programokat szervezünk, birkózunk, biciklizünk a hatalmas berényben és tömjük a pofinkat. vele jó minden. tényleg. tényleg. elég szép kis trónja van a fejemben. erősen teszek lépéseket afelé, hogy mindenki felett legyen, a képzeletbeli koronájával a fején. 
mindenkivel minden oké. hatalmas beszélgetéseket tettem az elmúlt napokban, régi és egyben új barátokat szereztem (vissza), kiöntöttük egymásnak a lelkünket, kisgyerek módjára randalíroztunk a játszótéren, ó. most boldog vagyok.
inspirálódtam Vivien drága szobájától - aki visszatért az életembe -, ami arra késztetett, hogy cselekedjek nyárias szabadidőmben és alkossak valamit saját magam számára. változtatásra hajlandó vagyok, az agyam képes arra, hogy kitöröljek és változtassak az adattáramban pár adatot, szóval megragadom a lehetőséget, és azér' is kihasználom az időt. bárhogy. DIY programok, fotók, rajzok, temérdek könyv, végeláthatatlan filmárada, drága barátok, parti, és. munka, a kis gonosz a végére.
nem akarok úgy visszaemlékezni a nyárra, hogy egy pár cseppjét is elvesztegettem.


u.i.: hallgassatok sok Chase&Status-t. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése