2012. június 12., kedd

status report

ajánlott muzsika


frissen fürödve, félig leragadt szemekkel ülök itt, és csak az egyik kezem körömlakkos. a holnapi ruhám képe díszeleg a fejemben, ásítozom és a mini hangszórókon keresztül hallgatom gerard way üvöltését. emellett még mindig roppant idegesnek érzem magam; ahogy B eldöcögött a busszal, leolvadt az arcomról a mosoly és ismét visszatértem a hisztis melankóliába. túl sok a hormon, ami ráadásul az amúgy babaarcomon látszik meg. szegényt ma halálra terrorizáltam, véletlenszerűen leütöttem, megtérdeltem és különböző ehhez hasonló ínyencségek, aztán halálra nevettem magam és sajnálkoztam. szeretem őt, változatlanul.
ma feleslegesen telt a délelőtt, nagyrészt magányba burkolózva, majd nevetésekkel tarkítva és tervezve a júniust. pénteken amerikai focisokkal és extra tűzerővel belevetjük magunk az életbe, majd Sipóka szülinapját ünnepeljük. és még hasonló nyalánkságok, de ezekhez már erőm sincs így este. meg persze Bvel a sütő-főző bicikliző akciónk még mindig fennáll. emellett eldöntöttem, autodidakta német fejlesztést hozok az életembe, angolul nézek filmeket, temérdekszámban, és írni fogok, újra. legalább egy aprót megörvendeztetem a fantáziám is.
de a tervek meg én mindig is hadilábon álltunk megvalósítás terén.
csak az ágyam vár. olyan szépen megvetett, minden random rádobált, Pál fejjel lefelé, de még így is olyan kényelmesen néz ki.
holnap pedig azért is megpróbálok kicsit teljesíteni az ideámnak megfelelően és csinos próbálok lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése