2012. június 20., szerda

utálom ezt a meleget. utálom ezt a cselekvésképtelenséget, ami vele jár. ahogy kilépek a házból, nem telik bele egy ezredmásodperc, máris megcsap a forró fuvallat, mindenhol. lehetetlen anélkül végigmenni az utcán, hogy ne izzadj le, rám jön a sikítófrász.
most ülök a gép előtt, bambán, egy szál melltartóban, undorítóan, félig lekopott türkizkék körmökkel, mindent utálva. ezt a mai napot, az időt, a helyzetet, a B-nélküliséget, az unatkozást, azt, hogy holnap kórházba kell mennem, már megint, néhány utólag megemésztett momentumot a péntek estéből, amit egyáltalán nem úgy kellett volna alakítani, azt, hogy tönkrement a fülhallgatóm, hogy a hunger games filmváltozata közel sincs az eredetiben, és pont a kedvenc részeimet hagyták ki belőle, hogy pénteken izgalommal tölthetek pár órát, durcázva. életképtelen vagyok, asziszem. mint mindig, most is cselekményekre vágyom. és pont.
tegnap is B-vel voltam, mint mindig, ma is. szokás szerint őrültek vagyunk. hatalmas boldogság volt, mert most az a különleges dolog történt, hogy ő nyert pizzát, hell yeah! szóval abból eszegettünk, babusgattam, kiéltem rajta a cirógatós, ölelgetős ösztöneimet, és minden jó volt. a nővéréék július ötödikén érkeznek haza távoli norvégiából, velük pedig még nem találkoztam eddig, szóval kíváncsian várom az eseményt.
több drága barátném társaságát vágyom, nélkülük az élet tényleg unalmas. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése