2012. július 15., vasárnap

blazírtos hangulat


hallgatom ezt a csodazenét, elragad a hangulata, szeretném ordítani, ha tudnám, hiszen még csak most találtam rá. olyan érzéseket kelt bennem életre, hogy azt szavakkal le sem tudom írni, de közel jár az őszi idillemhez, amikor sálba burkolózva próbálom feldobni az ócska időjárás által befolyásolt mindenkori flegmaságom, és jókedvet okozni magamnak. amúgy meglepetés, de várom azt az időszakot.
ma szépen rendet tettem a könyveim között, elméláztam a jövő év szarságain, kidobtam a felesleges dolgokat és emlékeket idéztem. aztán megérkezett B, egy aprócska időre, teliettük magunkat palacsintával, aprócska dolgokat osztottunk meg egymással az ágyikómon ölelkezve, aztán pápá, búcsúintés. én pedig ettől a hirtelen jött hazameneteltől ott álltam szerencsétlenül a kapuban és néztem, hogy megy el a busz. mert hát most nem egészen az volt, amit én akartam.
de sebaj, megettem egy csokipudingos palacsintát, felemelő muzsikát bömböltettem, és most tetszik a kedélyállapotom.
tervekkel teli kislány vagyok most, és remélem, hogy minden jól alakul.

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon tetszik a blogod :) Már csak azért is követlek, mert jelenleg nekem is ez a zene jelenti a legtöbbet :)
    a blogom: http://yourheroeskesz.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  3. köszönöm köszönöm szépen :)
    hát, hogy a legtöbbet, azt nem mondanám, hogy jelenti, egyszerűen csak megfogott:))

    VálaszTörlés
  4. ez tökjó zeneee :DDD

    VálaszTörlés