2012. július 12., csütörtök

hát most tétlen vagyok, na. az átlag fiatal gyermekek korát élem, akik gondtalan ülnek a gép előtt, pizsamában, fél egykor. a háttérben hallgatom a strandfoci meccs ismétlését, amit még apival néztünk, miközben én a kanapén feküdtem, lehetetlen testhelyzetben és kommentáltam a szokásos okos gondolataimmal a meccset, és azon nevettem, hogy a kopasz játékosok fején kis foltokban ott maradt a homok.
utazni van kedvem. bármerre, bármit csinálni. most olyan jó idő van.


ésss... az ezidő alatt eltelt röpke két-három óra óta sem történt semmi érdemleges, csak annyi, hogy ellátogattam Vivienhez és egy aprócskát beszéltünk az élet kisebbfajta dolgairól.
a tegnapi napocska volt a héten a kedvencem, igaz, hogy majdnem meghaltam, de olyan jót nem nevettem már rég, mint azon a napon TommyG-vel, aki szabályszerűen lefárasztott, miközben horgásztunk.
holnap meg megyünk pártizni, és reméljük, jó lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése