2012. július 27., péntek

i can feel it

nagyon elégedett vagyok a mai napocskával. ha osztályozni lehetne, szigorúan véve egy ötös alát kapna. (csak azért, mert keveset enyelegtünk B-vel, muhaha, de ez elviselhető.) reggel jó kedvvel ébredtem, nyöszörögtem egyet az ágyikó kellemes melegében és puhaságában, néztem egy kicsit, hogy a sötétítő függönyön keresztül átsüt a... semmi, mivel elborult volt az ég, ami már alapjában véve boldogságot okozott a lelkemnek. imádom a borult időt, és a szürke eget, a fujó szelet, na meg a kellemesen hideg időt. meglátogattam mamámat, csevegtünk egyet, aztán utána alapjában véve boldog voltam és kiegyensúlyozott.
néha napján úgy érzem, hogy minden jó és minden összejött. nem érdekelt, hogy nincs munkám, nem foglalkoztam semmiféle negatívummal. azt kell mondjam, minden évben jól telik el a július huszonhatodikám.
mosogattam, énekeltem, fontos emberekkel beszéltem telefonon, a másik nagymamámék meglátogattak minket, kozák sapkát ettem, kipréseltem néhány fújásnyit a kedvenc parfümömből, amit imádnak a férfiak (köszönöm, drága Szilvia!), buszoztam, lobogott a hajam a szélben, bömböltettem a zenét a fülemben, álmodoztam, kellemes sétát tettem, találkoztam a fél ismeretségi körömmel, kitkatet ettem, makacskodtam, kisbabakutyákat dögönyöztem, boldog voltam, Matykót ölelgettem, pizzák tömkelegét ettük, idétlen horgászfilmet néztünk, borzasztó zenével, Bvel sétáltunk egy nagyot a sötét, esti városban, újgazdagosat játszottunk, aztán megálltunk a jókai utca sarkán, megfogta az állam és úgy megcsókolt, hogy beleremegtem. (azelőtt persze elecseteltem neki néhány problémámat a mostanában tanúsított elkényeztetett viselkedése miatt.) hazafelé a buszon pedig Kiszellel jöttem, halálra nevettem magam rajta, éreztem rajta a pálinka szagát, egy csöppet, hallgattam a non-stop beszédét, és jól éreztem magam.
most pedig bevonultam az öcsém szobájába, és becsuktam az ajtót, mert félek a sötéttől. elintéztem az ebay rendelésem és a kívánságlistám, aztán hétfőn rendelünk!
és elolvastam egy régi beszélgetést. 
hiányzik kicsit az a komoly énem.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most járok nálad először és nagyon tetszenek az írásaid, fel is iratkoztam hozzád! :)
    Ha van kedved, kukkants be te is! :)
    Puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés