2012. július 17., kedd

recent photos

ma reggel kilenc felé ébredtem, tizenegyig pedig álmatlanul, fura, szürreális gondolatok között sínylődtem az ágyban, az istenien meleg, masnimintás takaróban. amikor felkeltem, elhatároztam, hogy eseménydúsan és hasznosan töltöm a napocska további részét... és hát nem lett belőle semmi. kiengedtem a papagájt, aki azóta is csöndben kuksol a hátsó bejárat feletti karnison és csinosítgatja magát, ami elég természetellenes ahhoz képest, hogy ő egy gonosz kis köcsög, akinek be nem áll a szája.
a napjaim tulajdonképpen angry birdsözésből állnak, az ágyban fekve, esténként nyakig felhúzott takaróval megspékelve. mert mostanában csodás hideg idő van, a lábam most is olyan hideg, mint a béka (ú, valamelyik nap elfogtam egy szürkés árnyalatú levelibékát. imádom őket, olyan puhák). elborult az ég, de a madarak még így is csicseregnek; B nélküliségben vagyok még csütörtökig, és persze munka semmi, de kitartóan kerestetek másokkal és körbekérdezgetek.
most pedig, mivel már régen mutattam életképeket... következzék egy pár, a nem oly közeli, de nem is távoli időkből!
(nem sorrendben)


az ébredések / imádomimádomimádomimádoom. / B-vel bicikliztünk, horgásztunk egy aprót, miközben csontikat dobáltam a vízbe. / apival szolnokon fogszabályoztunk


B igazán keménynek érzi magát.  / horgászat B-vel, TommyGvel és Bencikével. / Szilvócát látogattam, halálra nevettük magunkat, filmeztünk és arckönyvön írogattunk szép embereknek. 


imádom ezt a játszótéri-hintaalatti-pihepuha homokot. / Vivcivel Ádibüféztünk, rántott kárfiol! / kisbabák csoportképe



mai időkép.


ééééés 'üszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése