2012. július 5., csütörtök

úgy szeretem az ilyen förmedvény-senkitsemérdekel-dolgokat.

egy teszt, amit innen szedtem.
csütörtök esti miegymás, dinnye, tejszínes-sonkás-sajtos tészta és rosszullét mellé.
szeretném már visszakapni a régi laptopom, oxánát.
akkor gyakrabban jelentkeznék.
jelenleg munkakeresés van, B-vel töltött mindennapok, kiskutyák dédelgetése és inspirációtól dúskálás, változtatásra hajlandóság.
nyár, néha utállak.

1. Teljes név: Tóth Nikolett - igen csodás lapos, egyszerű tömegnevem van
2. Lakhely: berény város

3. Szingli vagyok? nem. jelenleg egy csodás medve boldogítja a mindennapjaimat.
4. Kivel élek? anyuapuöcsike
5. Szeretnék-e gyereket? talán igen. talán nem. ha egyszer rávetemedem, akkor két fiút szeretnék, legalább 4 év korkülönbséggel.
6. Mi lenne a fiú gyermekem neve? Viktor, Ádám, Balázs, Róbert
7. Mi lenne a lány gyermekem neve? Dalma, Bianka, Lia
8. Kit öleltem meg utoljára? Buldikát.
9. Kinek írtam szívet utoljára? Grépának.
10. Milka vagy Tibi? Milka
11. Csoki vagy Chips? csipsz. egyszerűen imádom. omnomnom, meg is látszik.
12. Túrórudi vagy Muffin?  amióta B-vel vagyok, napi kilencszázezer túrórudit eszem, mindenféle fajtából, hála anyucijának. a muffint meg csak a nagyonnagyonnagyon csokisat szeretem.
13. Tetoválás vagy Piercing? egyértelműen tetkó. alig várom, hogy csináltassak.
14. Pisztácia vagy Kesudió? kesudiót még nem ettem, a pisztáciát meg imádom, csak drága.
15. X-faktor vagy Való világ? Való világ. én azt úgy imádom.
16. Szerelmes vagyok? Igen. nagyon-nagyon.
17. Voltam-e már viszonzatlanul szerelmes? ó, hát igen. van egy plátói szerelmem. de ez semmi komoly. meg persze Brad Pittről ne is beszéljünk.
18. Legjobb barátom/barátnőm: Grépácska és Szilvóca.
19. Akibe szerelmes vagyok: Buldózer
20. Szeretnék-e esküvőt? Fú, nem. nem szeretem a kötöttséget, attól szerintem a falra másznék, ha papírok kötnének valakihez. de ettől ne nézzetek szívtelen szarnak, kérem. köszönöm.
21. Hány gyereket szeretnék? Talán kettőt
22. Hiszek-e a fiú lány barátságban? hogyne hinnék. néha sokkal jobban megértenek, mint a lányok. mindig is voltak fiú barátaim.
23. Mi akarok lenni? gazdag. haha. meg ügyintéző néni. 
24. Hobbim? jaj, ez annyira uncsi kérdés... szeretek írni, olvasni, angry birdsözni, vodkát inni, rajzolni meg kreatívkodni meg satöbbi.
25. Legjobb verseny eredményem, mivel értem el? húha, hát én nem nagyon járok versenyezni. konkrétan nagy ívből leszarom az ilyet. angolversenyeken voltam, meg mini oktv-n. de a legnagyobb eredményem, amit elértem, az az, hogy felvettek a nyolcosztályosba, még pisis koromban, és ott a 90ből kilencedik lettem. ne kérdezzétek, hogy csináltam.
26. Újrakezdeném az életem? rohadtul nem. nem érdekel, hogy elkövettem hibákat, rosszul cselekedtem, meggondolatlanul, hülyeséget csináltam, vagy beégtem, akkor is az én életem és szeretem minden egyes szar dolgommal és mocsokságommal együtt.
27. Gondolkoztam már azon, hogy megölöm magam? az a gyengék dolga.
28. Mikor van a szülinapom? szeptember tizenhét
29. Mikor van a névnapom? szeptember tíz
30. Boldog vagyok? lehetnék boldogabb is.
31. Milyen színű nadrágot viselsz? Fekete
32. Milyen zenét hallgatsz most? a háttérből a tv-t
33. Mit ettél utoljára? fentebb meg van említve a bevezetőben
34. Ha kréta lennél, milyen szín lennél? nem lennék kréta, de türkiz.
35. Milyen az időjárás? nyugodt, kurvakibaszott meleg.
36. Utolsó ember, akivel telefonon beszéltél? Buldi
37. Első dolog, amit megnézel az ellenkező nemű embereken? arc, szem, mosoly, karok, popsi (de nekem oly' mindegy, milyen teste van, hogy az hihetetlen. mondjuk azért ne legyen cérna. viszont a kedvenceim a macik)
38. Kedvenc üdítőd? kokakóla és energiaital.
39. Kedvenc alkoholos italod? VÓDKÁ
40. Tél vagy nyár? hülyének néztek, de tél
41. Kedvenc kaja? Rakott káposzta, anyuci módra. istenem, végtelen mennyiséget tudok belőle megenni.
42. Utolsó film, amit láttál? hét élet
43. Kedvenc napod az évben? karácsony első napja
44. Elmersz valakit hívni randira? attól függ. nem szokásom randizni.

45. Milyen kulcstartód van? eiffel torony.
46. Ölelés vagy csók? egy jó csók sose rossz.
47. Csokoládé vagy vanília? csoki
48. Voltál már szerelmes? (túl?) sokszor
49. Volt már csonttörésed? Nem 
50. Kedvenc szám: jelenleg: chase and status - let you go
51. Kedvenc zenei műfaj: drum and bass, minden mennyiségben. bármilyen szar, elhallgatom, mert d&b.
52. Rossz tulajdonság? hisztis vagyok meg kibaszott flegma, előítéletekkel.
53. Mit változtatnál meg az életedben? fogós kérdés. talán... nem ittam volna olykor-olykor annyit, hogy ne beszéljek hülyeségeket. de amúgy semmit.
54. Kedvenc szín: türkiz
55. Vannak különleges barátaid? Ha úgy nézzük minden barátom különleges
56. Most mire gondolsz? titoooooooooook
57. Csinosnak tartod magad? nagyon néha. de hamar szertefoszlik a kép.
58. Rágod a körmeidet? mostanában keveset, régen viszont állandóan azt csináltam.
59. Akit most nagyon szeretnél látni? a szép kékszeműt
60. Van valami nagy-nagy titkod? Van
61. Van valaki, akit most nagyon utálsz? nem szokásom utálni, nincs rá okom. pusztán ellenszenvet érzek.
62. Most tetszik valaki? ojaj. mindig.
63. Tudsz valakiről, aki beléd van zuhanva? hát, éppenséggel :)
64. Volt olyan, hogy valakit megdobtál valamivel? annyira jó agresszívkodni. 
65. Mi a vezetékneved második betűje? 
66. Mi a keresztneved második betűje? mi ez a két kibaszott logikus és érdektelen kérdés?:P
67. Melyik szó jut róluk eszedbe? jaa, már értem. óóóóóóóóó, és inni.
68. Mi a gépen a háttérképed? a kómában lévő laptopon egy cica egy áfonyástállal.
69. Mi van az egérpadodon? nincsenolyanom.
70. Mi most az MSN-neved? nincsenolyanom.
71. Hány ember online most MSN-en?
72. Hol van a telefonod? a táskámban, valamerre.
73. Kit hívtál utoljára? Buldózert.
74. Mi a jobb kezedhez legközelebb eső piros tárgy? dinnyemaradvány.
75. Ha azt hallod, sárga, mi jut róla eszedbe? "csak azok az emberek hordanak sárgát, akik elégedettek önmagukkal" -mondat, amit mindenkinek elmondok. meg hogy milyen rondák a sárga kocsik.
77. Ha egy híres emberrel találkozhatnál, ki lenne az? ú, hát Brad.
78. Mi volt az utolsó dolog, amit megfogtál? egy kibaszott villa? *most kezdek rájönni, mennyire értelmetlenek ezek a kérdések, de komolyan*
79. Melyik dal megy most a fejedben? i, i, follow, i follow you, deep sea, baby i follow you
80. Milyen színű a tálcád? kék
81. Milyen ablakok vannak nyitva a gépeden? arckönyv, blogger
82. Mi van az ágynemű huzatodon? full fehér az egész, mert nekem úgy tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése