2012. augusztus 8., szerda

here comes the sun


idekint ülök, változatlanul. élet van a házban. api hazajött, anyával kint ülnek a sötét teraszon, boroznak. nevetések szűrődnek be. a háttérben vízilabdameccs, én pedig nagyon izgulok. emlékszem, amikor az öcsémmel a négy évvel ezelőtti olimpiát néztük, és hatalmas szurkolást vágtunk le. most is hasonló a helyzet, csak most egyedül vagyok és egy fotelben kucorgok és kurvaanyázok
és mivel kikaptunk, éppenhogy, csalódtam.
elfogyott a német kólám, amit api hozott haza. kissé fáradt vagyok, a kezeim fájnak a borzasztó elsőnapi munkámtól. már csak egy forró fürdőre vágyom, aztán beledőlök az ágyba, és alszom egy nagyot.
blue jeans szól, tökéletes egy fáradt estéhez. ihlet hatása alatt állok. és most kellemes hangulat uralkodik rajtam.

soha nem lehet tökéletes napom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése