2012. augusztus 15., szerda

i'll be on my way to heaven's door


az, hogy fáradt vagyok, csak egy aprócska kis semmiség az igazi állapotomhoz képest. az én problémám viszont az, hogy képtelen vagyok nem este aludni, amiért a szervezetemnek és az agyamnak még egy hatalmas pofon jár.
újonnan az lett a hobbim, hogy felkelek három óra negyvenöt perckor, összeszedem magam, nagy pulcsikat és sálakat veszek fel, aztán nekikezdek egy icipici boltban pakolni. csodás dolog. nincs jobb a nagy, elnyűtt fehér pólónál, a cicanadrágnál és a crocs papucsnál mellé. 
vonatkáztam, nem oly kellemesen. a kulturálatlan, mindenki által nagyon kedvelt népség felém irányuló megjegyzéseit hallgattam, mert szeretik méregetni az ellenkező nemet. lassan már odaérünk, hogy nem fogok végigmenni az utcán anélkül, hogy ne epekednék egy láthatatlanná tévő köpeny után. 
hazaérve vettem egy kellemes, forróvizes fürdőt, élvezve az új, hubba-bubba illatú málnás ultramenő tusfürdőmet, amit drága keresztanyám vásárolt meg nekem, kihasználva a naivságom és az illatszerek iránti mániámat. (egyszer tényleg nyitok egy parfümériát, és mikor belépek majd, megcsap a tökéletesen összekeveredett illatok hada, én pedig elalélok.) olyan varázsos illata van, hogy az ember legszívesebben beleharapna.
most pedig didergek. egy nagy, vastag és hosszú pulóver van rajtam, a lábam olyan hideg mint a békáké. várom, hogy api megérkezzen a csokis fánkommal, aztán bebújok az ágyba, betakarózok és alszom, tökéletes magányomban.
változások történtek, és nem tudom, meddig fognak tartani. bár remélem, hogy csak képzelődöm.
a szürke körmeim tükrözik a lelki képem. úha!

megjöhetne már az ebay rendelésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése