2012. augusztus 7., kedd

NAGY levegő.
telik az idő, folyik a nyári szünet. és én is kezdek kifáradni. 
az időm talán úgy jellemezhető, hogy amikor épp ráérek, fogom magam és betérek a medvémhez a boltba, ahol dolgozik, aztán ellátogatunk hozzájuk. és puff, ennyi. 
mi történt az elmúlt időkben? sok minden.
itt voltak Gináék, drága sógornőmék a távoli norvégiából.
dolgoztunk, munkát kerestem, random kétnapos munkát vállaltam el, éjszaka, amitől szenvedtem. 
megsültünk és meg is fagytunk.
komoly ebay rendeléseket intéztem.
bögréssüti gyártó kisiparos lettem.
bújtam pár könyvet a telefonom icipici kijelzőjén keresztül.
unalmas bulikban vettem részt, amiktől meg is rémültem, hogy fajulhattam el annyira, hogy nem élveztem.
le kellett mondanom a Bvel töltött nyaralásról, amiért még most is vérzik a szívem.
rengeteg ruhát vásároltam.
és időm nem nagyon akadt.
holnaptól pedig egy coopocskában dolgozom.
tervben van egy fodrásznéni és egy műkörmös néni látogatása.
aztán ENGLAND, I am coming!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése