2012. szeptember 29., szombat

itthon vagyok, hazatértem a nagy Angliából... és nem egészen úgy sikerült a nap, ahogy ezt terveztem, avagy elképzeltem.
fura, hogy jó idő van, nem fúj a képembe a hideg, tengeri szél, hogy az út jobb oldalán kell menni, hogy az emberek már nem kedvesek, udvariasak és jól öltözöttek, hogy az utcán el lehet férni az emberektől, hogy tudom, hova megyek, nem pedig csak vakon bolyongok előre, hogy a zöld lámpák nem öt másodpercig tartanak, hogy itt az emberek értik, miről beszélünk, és nem röhöghetünk önfeledten senki képébe gonoszul. a dolgok visszatértek a megszokott kerékvágásba. csodás volt már megszabadulni a toastkenyértől, a matektanárnő lakótársi viszonyától, a kényelmetlen busztól, a mindennapos esőtől (amit azt hittem, szeretni fogok) és a temérdek turista idegesítő különböző nyelvű duruzsolásától.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése