2012. szeptember 15., szombat

let the fire in your heart

nem vésztem el, csak átalakultam.
igen, igen- talán van benne valami igazi és különleges. változtam.
próbálok újult erővel visszatérni, de saját külön kis világ (magyarosan laptop) nélkül ez nem egészen kivitelezhető. az élet csodás kis bugyraiba eveztem ebben az eltelt két hónapban - mióta nélkülöztem a blog írását -, olyanokba, amikben talán még soha sem voltam ezelőtt.
eldöntöttem a kis fejemben pár dolgot és ezeket igyekszem totálisan betartani. ezek leginkább viselkedésbeli és emberkezelési feladatkák. aprócska dolgok, mégis lehet, hogy fontosak. ezek mellett arra is rájöttem, hogy vannak olyan dolgok, amiktől egyszerűen képtelen vagyok megválni. talán a befejezetlenségük miatt. vagy... fogalmam sincs. talán azért, mert az agyam nem akar engedelmeskedni nekem. gonosz agy.
gyorsan telnek a napok, az idő szalad. én pedig állok benne, két lábbal a földön, elhagytam a régi, aggodalmas és álmodozó lelkem, és egy realista, Karma-orientált valamivé váltam. 
most hasznavehetetlen vagyok. az álmosság mindig erősebb nálam, főleg egy egész napos hosszú séta után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése