2012. szeptember 16., vasárnap

várja, hogy a valóságot jelző kürtszó felharsan



amikor jöttem haza a buszon, a kedvenc mackósofőröm volt, és teljesítette azt a titkos kívánságom, amire már évek óta vágyok - lekapcsolta a villanyokat, majd az icipici lámpákat égve hagyta a csomagtároló fölött. és elmosolyodtam. tökéletes boldogság uralkodott abban a pillanatban rajtam. minden rendben volt, annak ellenére is, hogy az agyam kétségbeesetten próbált valami negatívumot találni. de nem sikerült. a beáramló hideg levegőt éreztem az arcomon, a bakancs kellemesen melegítette a lábamat, a fülemben szólt az elmaradhatatlan zene, még éreztem magam körül a medvekarokat, és a puszit az arcomon.
B szeret engem. és ez most mindent felülírt. azt meg pláne, hogy holnap ezer meg egy tantárgyból zaklatnak majd.

Anglia, nemsoká érkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése