2012. december 4., kedd

az én szívem rántotthús, de azon a bunda nem liszt, nem tojás és nem is zsemlemorzsa

mit is lehetne mondani? csupa-csupa jó dolog vesz körül. ijesztő. az élet pompás fordulatait mutatja meg nekem. a Karma az alapja mindennek. what goes around comes around.
tökéletesség uralkodik és ennél nem is kell több.
pont.
havazott ma. a decemberi első hó leesett, mi pedig tettünk ebben egy kis szenvedő, nem-is-olyan-jó-ötlet volt-sétát. a kedvenc emberemmel. kétséget kizárólag ő uralja ezt a pozíciót. tökéletes hógolyókat gyártottam, amik alig akartak szétbomlani, kacsákat vertünk át velük, és olyan aranyosak voltak a hideg vízben, hóesés közben, a látszó evező lábacskáikkal, hogy nem győztem ömlengeni. 
imádom ezt. 
a hóesést, az esti kivilágított várost és a csodás mindenséget, ami ilyenkor uralkodik.
az ágyban fekve most is minden alapos és jól kitervezett. elláttam magam néhány dologgal, csak mert megérdemlem alapon, mert nagyon büszke vagyok az élet alakulására mostanában.
bárcsak sokáig tartana ez az állapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése