2012. december 18., kedd

Christmas wishlist

az idő csak telik és telik, Nikolett pedig semmiféle késztetést nem érez aziránt, hogy teljesítsen az iskola komor falai között.
a motiváció hiánya pedig komoly elbambulásokkal, dolgozatok elhanyagolásával és unalmas percekkel jár.
ma szabadnapot vettem ki és meglátogattam szeretett fogszabályzós néninket, aki a mindenkori határozottságával esett neki a számnak. 
bárcsak már szünet lenne. bárcsak megszabadulnék a sok kötelességtől, aminek meg kell felelnem.
és mivel közeleg a nagynagy karácsony, kinéztem magamnak pár dolgot, amit muszáj lesz megvennem.



fogalmam sincs, hogy ezzel, vagy a rózsaszín New York változattal fújtam be magam, de imádom. 

hát, ő a kívánságlista azon darabja, ami ezer százalékig szerepet játszik.
az Ed hardy parfüm utánzata, én pedig egyszerűen imádom.


ő a másik vágy, utánzatban is tökéletesen megfelel.
illat az illat, nemde?


ő a legnagyobb kívánság, de hát a valószínűsége 0%, hogy valaha is az enyém lesz.

lehet, hogy tömeg, de minden ruhát képes feldobni, meleg és puha - egyszóval nekem KELL.
egy baj van vele - hogy mocskosul drága.




a következő wish kommentárok nélküli. és csodás. ezek a világítások hozzák meg nekem a karácsony szellemeinek egyikét.




TELITALPÚ.
Deichmannból, kínaiból, bárhonnan, csak magas legyen a sarka. akár még ezekénél is. Nikolettnek ez nem akadály.





fekete sapi 
bolyt vagy bolyt nélkül - mindeegy.




fehér, nagy, kötött sál








naciknaciknaciknaciiik!
kötelező darab a listán.



a többit pedig ebayről elintézem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése