2012. december 30., vasárnap


szomorú és mámoros egyedüllét, energiaitallal, ami a régi, közel egy évvel ezelőtti kellemesnél kellemesebb esték képeit ébreszti fel bennem. az illatok, a zene, a félhomály és a sok vodka mindig megtette a hatását. 
azóta hatalmasat fordult minden.
nosztalgia a kötött szabadságról és pár emberről.
lehet, hogy épp ezért van megint ed hardy parfümöm?
most egy nem is olyan jó könyv társaságában ücsörgök, amit unaloműzésként olvasok, a rajtam lévő csodás szőrmemellényem pedig kezd fojtón meleg lenni. 
tegnap előtt egy felszabadult, vásárlós nap után este a kocsiban hihetetlenül rosszul lettem. a levegő nehezen akart bejönni, aztán meg kimenni. szédültem, hányingerem lett és nem akart csillapodni. mikor hazaértem, minden kiszabadult belőlem. (finoman szólva hánytam.) azután sikerült bezuhannom az ágyba, nagyon rosszat álmodnom és lázzal ébrednem. az egész nap egy ágyban töltött semmiség volt.
legalább elmúlt gyorsan.
kettőezer-tizenkettő utolsó napjait járjuk és nincs olyan érzésem, mintha különös csoda várna a tizenhármas évben.
nem értem, hogy miért alakulnak mostanában így a dolgok.
Karma, hiszen én engedelmeskedem neked. tettem valami rosszat másokkal?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése