2013. március 12., kedd

álarc

happiness.
ez egy fontos és meghatározó tényező. emlékek lefuttatása, jövőbeli történések elképzelése, kis vágyak, amik elérhetőek lennének, de mégis olyan távolinak tűnnek.
rébuszokban beszélek, teljesen tisztában vagyok vele. de így könnyebb. később tudni fogom, miről van szó.
annak ellenére, hogy még mindig jól érzem magam, félek, hogy nem úgy fognak alakulni a történések, ahogyan azokat én szépen elképzeltem a kis fejemben.
ma boldogan jelentettem ki, hogy jó érzés, hogy most nem vagyok szerelmes. egyszerűen csak vagyok. lézengek. megyek az utamon, magabiztosan, és tudom, hogy csak magamra számíthatok. így lesz ez mindig. igyekeznék, hogy olyan embert faragjak magamból, mint a kedvenc karakterem. a cél nincs közel, de nem is olyan távoli, nem is olyan elérhetetlen. a cél és az elérése érdekében elkövetett küzdés a fontos.
we run from them, from them
full speed ahead.

minden annyira egyszerű most.
annyira letisztult a kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése