2013. március 18., hétfő

if I fall down

elég összezavarodott vagyok. nem értem, miért alakulnak így a dolgok, most. minden olyan fura, olyan varázsos, annyira más. érdekes, hogy már megint kezdődik elölről, de ez mégis annyira különböző, mint a többi, ehhez hasonló megélt szituáció.
ez jobb. élénkebb, van benne szomorúság, sok remény és bizalom. tökéletes kis vackot vert a szívemben, elért egy megbecsült helyet. és most ott van. és halad egyre és egyre bentebb. ki tudja, hogy vajon akarattal, vagy anélkül.
annyit kellene csinálnom, hogy próbálom nem megérteni, csak átadom magam a történéseknek, élem az életet, és hagyom, hadd történjen, aminek történnie kell.

most beteg vagyok. az ágyamon fekszem, küszködöm a lecsukódó szemek ellen, és örülök, hogy az egész éjszakán át tartó láz elmúlt.
minden olyan nyugodt és békés. az idő lassan telik, a nap próbál előtűnni a sötét felhők mögül. 
az én életem is ilyen jelen pillanatban. és bármennyire másképp tűnik, roppant boldog vagyok. az érzelmi tenger hullámainak meg kell nyugodniuk, aztán minden lecsendesül és helyre jön. talán beáll később a tökéletes boldogság állapota is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése