2013. március 13., szerda

there's no way back from here

mi van, ha rájön arra, hogy nem én vagyok neki a megfelelő ember? hogy talán nem is olyan vagyok, amilyennek elképzelt? csalódást fogok neki okozni. mit fog gondolni? mit fog érezni, ha rájön?
nikolett már nem olyan, mint régen volt. az egyetlen dolog, amit el akar kerülni, az a csalódás. megerősödtem lelkileg, mindent kivetettem magamból, amit kellett. soha nem leszek kőszikla, de soha többet nem leszek egy pihe-puha, könnyen átgázolható terep. mindent hátra akarok hagyni. evezni tovább. egyedül. nem akarom azt érezni, hogy törékeny vagyok, gyenge, és mindent elhomályosító köd került a szemem elé, aminek becses neve a szerelem. egy darabig nem. 
akarok valakit, igen. aki ott van mellettem. talán, talán nem. még én sem tudom. de a tisztes távolságot meg akarom tartani. mindezt annak érdekében, hogy ne legyek sebezhető.
ennek ellenére kibaszottul szeretethiányom van.
ironikus.

végignéztem a dextert.
szerencsére előttem áll még hat évad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése